Lue keskustelun säännöt.
Olikohan tappajaäiti AV-mamma? Onko täällä ollut viime aikoina itsetuhoisen äidin kirjoituksia?
Kommentit (6)
Meillä mt-ongelmaisillahan vasta aikaa onkin roikkua netissä, kun on kotona päivät eikä muukaan jaksa kiinnostaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuli mieleen et kenellähän pimahtaa kohta. Eivät hoitoon tajua mennä.
En muista sen yksityiskohtasemmin. Ei sen ap sanonut mitään yksityiskohtia, miksi mätti ja mitä suunnitteli.
5
Jos tuntuu tolta, muistakaa että ainakin pääkaupunkiseudulla apuun tulee SOS-auto.
Päivystää 24/7 ja tulevat hätiin jos tuntuu siltä, että pitää tehdä jotain itselle tai lapsille.
Myös muista kaupungeista löytynee vastaavaa!
TOdennäkösiesti on pahoista mt-ongelmista kärsivä, mahdollisesti päihteiden väärinkäyttäjä