Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Anna Wahlgrenista kokemuksia?
16.10.2008 |
Onko kukaan kokeillut Anna Wahlgrenin metodeja uniongelmiin? Meillä vauva (6 viikkoa) nukkuu miten sattuu yöt, mutta aina kahdet pitkät päikkärit päivisin. Selkeästi kaipaa apua nukahtamiseen, olen harkinnut Anna W:n "unikuuria" 4 kk iässä, jos ei homma ala sujua.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En nyt ehtinyt lukemaan kaikkia vastauksia mitä olet saanut kysymykseesi et en tiedä onko joku jo maininnut tästä. Meillä vauva alkoi n. 4 kk:n iässä valvottaa kaikki yöt. Oli jo hermot mennä kunnes mies löysi netistä Anna Wahlgrenin ohjeet miten vauva nukutetaan ensin vaunuihin ja loppujen lopuksi sänkyyn ihan itse. Siinä oli kaikenlaista ohjetta ja aluks yritettiin olla tosi tarkkoja niiden kanssa. Itse olin tosi epäileväinen tämän ohjeen suhteen, vauva kun oli niihin aikoihin oikea tissihirmu. Piti vaan syödä öisin. Mutta yllätykseksi nämä Annan metodit toimivat ja tyttö alkoi nukkumaan yöt heräämättä. Ensimmäinen yö tosin meni niin että hän heräsi useasti ja itkeskeli jonkun verran, mutta toinen yö meni jo paljon paremmin. Ja siihen jäi yösyötöt. Nyt täytyy jatkaa töitä, voisin istua ja kirjottaa tässä vaikka kuinka paljon kehuja Annasta. Mut kokeile ihmeessä. Sitkeyttä ja jaksamista. Se ensimmäinen yö on kaikkein kamalin. Nyt on tyttö jo kohta vuoden verran nukkunut kaikki yöt, iltaisin nukahtaa itse.