G: kertokaa, mitä syötte. Muut kertovat, millaisia olette.
Mitä söitte eilen? Mitä muut voivat sen perusteella päätellä teistä (esim. perhekoko, elämäntilanne, asuinpaikka, luonne, ikä...)? Katsotaan sitten, osuiko kohdalleen.
Aloitan:
aamupala
lasi vettä, vihreää teetä, kaksi palaa ruisleipää + margariinia + kalkkunaleikettä, maustamatonta jugurttia + mysliä, omena
lounas
vettä, täysjyväpastaa ja pestoa, tomaatti
välipala
kuppi kahvia, Elovena välipalakeksi, omena
päivällinen
piimää, kotitekoisia lihapullia, parsakaalia, salaattia
iltapala
kamomillateetä, kauraleipää + juustoa (Oltermanni) + kurkkuviipaleita, viili ja omenasosetta
lisäksi
vettä, lasi omenatuoremehua, n. 10 irtokarkkia
Kommentit (89)
Vierailija:
aamulla kaksi palaa kauraleipää, päällä savujuustoa ja savukalaa, kurkkua, maitokahvialounas: italianpataa, maitoa ja paljon herneenpalkoja
välipala: tuoreita vadelmia ja jugurttia
päivällinen: 2 grillimakkaraa
iltapala: 4 mini mars-patukkaa (miehen työmatkatuliaiset) ja vanukas, pepsi maxia
Lisäksi useita tuopillisia vettä
Äiti, n. 25-20-vuotias, enemmän kuin yksi lapsi, asuu maaseutumaisesti, mutta kaupungin lähistöllä.
23-v yhden lapsen äiti. nyt kesän kotona. ammatiltani opiskelija(amk). olen tosi hoikka ja yritän syödä terveellisesti mutta ei eilinen ainakaan kovin terveellinen päivä ollut.
2. Työssä käyvä äiti 1 lapsi, ikää noin 27-29vee
Ja hmm.. 8 on opettaja-äiti joka nyt kotona lasten kanssa lapsia 2.
Kerron syömisistäni
Aamulla kahvia 4 kuppia ja yksi leipä, yksi pala suklaata
Iltapäivällä kahvia ja leipä, jätski
Kahvia ja pala pullaa, jätski
Ruokana uusia perunoita, silliä ja graavisuolattua lohta, kurkkua ja tomaattia, lasi piimää
Iltapalaksi teetä ja jätskiä
Suolakala leipä ja kurkkua
Arvailkaa minustakin :)
aamu: ruisleipä + margariinia+ kinkkuleikettä, kuppi mustaa kahvia, 2lasia vettä, foolihappotabletti
lounas: vehnänalkio pastaa ja mango-broileri-kastiketta, ruusukaalia, vettä ja puoli lasia kokista
välipala: mustaherukoita ja omena
päivällinen: sosekeittoa, jossa kesäkurpitsaa, perunaa, porkkanaa ja pinaattia. Täysjyväsämpylä. Raejuustoa.
alkuillasta: lisää mustaherukoita ja mustikoita
iltapala: pieni fetasalaatti (lehtisalaattia, tomaatti, puolikas paprika, kurkkua, pieni sipuli) jossa loraus oliiviöljyä. Taas sitä samperin kokista ;)
ennen nukkumaan menoa lasi piimää.
Hui! Nyt kun katsoi tuota listaani uudestaan, niin aika hepposelta se näytti...nooh..Siis olen 29-vuotias yhden lapsen äiti (koulussa jo). Olen naimisissa ja paino ei vaihtele. Olen hoikka.
on kiireinen parin lapsen äiti joka on töissä ja kotona täysin työllistetty, eronnut/yh
Töissä käyvä äiti 35vee jolla koulu-ikäiset lapsukaiset
Söin eilen:
Aamulla iso mukillinen mustaa, vahvaa kahvia; keitetty kananmuna, tomaatti.
Keskipäivän aikaan toinen muki kahvia, Snickers-patukka.
Iltapäivällä joku mocca-härdelli-kahvi ja pähkinäinen leivos.
Illalla iso lautasellinen wokkivihanneksia ja kanasuikaleita.
Myöhemmin illalla join vielä mukillisen Voyage Indian Chai -teetä.
perheenäiti, jolla kouluikäisiä lapsia. Ikä 30+, kotiäiti?
Vierailija:
jogurttialounas: pastaa ja kanaa, kaalisalaattia, maissia
välipala: 1 kuppi lattea
" päivällinen" 3 palaa itsetehtyä sämpylää, juustoa ja voita päällä
iltapala: pastaa ja kanaa taas + maissia
[color-green] 3 tai 4 pienen lapsen äiti yksi varmaan taapero :) Lapset menee edelle ja kotitouhut
Haluaako joku kokeilla, jos osuisi lähemmäs totuutta? :)
83
2 lapsen äiti pk-seudulta. lievä ylipaino. sittemmin tehnyt ruokavalioremontin ja alkanut syömään terveellisesti. nyt on normaalipainoinen. ammatiltaan toimistotyöntekijä, parhaillaan kotihoidontuella kuopuksen ollessa 2 vuotta. Mies reissaa työnsä puolesta paljon. Lempiväri punainen. Horoskooppimerkki Oinas.
Menikö oikein?
kyselee nimimerkki: Seuraava Näkijä
aamu: ruisleipä + margariinia+ kinkkuleikettä, kuppi mustaa kahvia, 2lasia vettä, foolihappotabletti
lounas: vehnänalkio pastaa ja mango-broileri-kastiketta, ruusukaalia, vettä ja puoli lasia kokista
päivällinen: sosekeittoa, jossa kesäkurpitsaa, perunaa, porkkanaa ja pinaattia. Täysjyväsämpylä. Raejuustoa.
iltapala: pieni fetasalaatti (lehtisalaattia, tomaatti, puolikas paprika, kurkkua, pieni sipuli) jossa loraus oliiviöljyä. Taas sitä samperin kokista ;)
ennen nukkumaan menoa lasi piimää
oleva useamman lapsukaisen äippä, luomua ja terveellistä elämää ja vegetarismia kannatat
Vierailija:
Arvailkaa minustakin :)aamu: ruisleipä + margariinia+ kinkkuleikettä, kuppi mustaa kahvia, 2lasia vettä, foolihappotabletti
ennen nukkumaan menoa lasi piimää.
Pikkuvaimo:
Söin eilen:Aamulla iso mukillinen mustaa, vahvaa kahvia; keitetty kananmuna, tomaatti.
Keskipäivän aikaan toinen muki kahvia, Snickers-patukka.
Iltapäivällä joku mocca-härdelli-kahvi ja pähkinäinen leivos.
Illalla iso lautasellinen wokkivihanneksia ja kanasuikaleita.
Myöhemmin illalla join vielä mukillisen Voyage Indian Chai -teetä.
Tai jo vakiintunut mutta no antaapas palaa
Olet siis tumma ja reipas noin 25 vuotias, toimistotyötä tekevä, raskautta odottava tuleva äiti.
Olen yhden taaperoikäisen 24-vuotias äiti. Hoikka olen ollut koko ikäni. 162cm pitkä ja tällä hetkellä nipin napin 50kg. Uusi lapsi on työnalla, siksi foolilisä :)
En ole vege, eikä minulla ruokaan liity mitään ideologioita tai erikoisdieettejä. Ainoa pahe on kofeiini, jota yritän vähentää. :)
Töissä olen ollut myyjänä, kunnes jäin lapsen kanssa kotiin. Nyt on opiskelut loppusuoralla, että ehkä siellä tulevaisuudessa siintää jonkinlainen toimistotyö.
Tämähän oli hauskaa! :D
83
Olen tumma.
Niin ja mies ei ole reissuhommissa. Eikä asuta pk-seudulla. :)
83
aamupala: 2 kuppia kahvia (sokeria, rasvaton maito), 2 ruisleipää (päällä margariinia, ohuenohut kinkkuleikettä, juustoa, kurkkua)
välipala: viinirypäleitä, 1 kuppi kahvia, vaniljapulla
lounas: kanaa, täysjyväriisiä, kaalisalaattia, punajuurisalaattia, rasvatonta maitoa
välipala: rahkaa ja soppaa
iltapala: sama kuin aamulla, mutta kahvi pois
Viinirypäleitä popsin pitkin päivää
Olet siis tumma ja reipas noin 25 vuotias, toimistotyötä tekevä, raskautta odottava tuleva äiti.
Vierailija:
2-kymppinen, sinkku, ei lapsia, painoo heilahtelee, mutta on kohtuu normaali, kaupunkilainen.