Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Tohtori Tolosesta? Siis tästä vitamiineja markkinoivasta lääkäristä

Vierailija
06.08.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidin masennukseni pois Tolosen ohjeiden mukaan. Parissa viikossa jo alkoi helpottamaan ja masennus on pysynytkin poissa toista vuotta (sairastin pitkittynyttä vaikeaa masennusta). Toloseen uskaltaisin pitkälle luottaa, toki omaa järkeäkin saa käyttää. Postiluukusta vitamiinihoitoja mainostaviin suhtautuisin varauksella.

Vierailija
2/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta rahanmenoa keksi - tohtori Tolonen kyllä keksii!!!

Kuvatkin jostain kuvapankista ostettu ns. tohtorin näköisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin itse löysin sen ilman tolostakin

Vierailija
4/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vitamiini- ja hivenainejulkaisut näyttää kaikki ilmestyneen joissain impaktiarvoltaan mitättömissä julkaisuissa, liekö edes vertaisarvioituja kaikki. Plus sitten joukko kirjoja joissa ei varmasti mitään vertaisarviointia ole ollut.

Vierailija
5/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse hoidin masennukseni pois Tolosen ohjeiden mukaan. Parissa viikossa jo alkoi helpottamaan ja masennus on pysynytkin poissa toista vuotta (sairastin pitkittynyttä vaikeaa masennusta). Toloseen uskaltaisin pitkälle luottaa, toki omaa järkeäkin saa käyttää. Postiluukusta vitamiinihoitoja mainostaviin suhtautuisin varauksella.

Ite sairastan vakavaa masennusta ja oon ollut hoidon piirissä nyt kohta 7vuotta ja voin sanoa, että masennuksesta ei millään vitamiinipillereillä parannuta. Naurettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi