Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että lukioikäisen poikani tyttöystävä odottaa

Vierailija
06.08.2007 |

Hän on niin väsynyt ja kalpea ja vaikuttaa pahoinvoivalta. Myös rinnat ovat mielestäni kasvaneet. Poika on aiemmin vakuuttanut, että heillä on ehkäisy käytössä. Kysynkö suoraan, onko vahinko tapahtunut, vai odotanko, että he itse ilmoittavat?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä teinejä ainakaan kannustaa tarvitse noihin typeriin seksisöhellyksiin. " Kyllä minäkin tuossa iässä" -asenteella nuorelle tulee vain paineita seksin suhteen, ja siinä vaiheessa käy vällyjen väliin kuka/ketkä tahansa.

Vierailija
22/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä ole lestadiolainen. Ei kaikkien teinien elämään seksi kuulu itseisarvona, eiköhän sillä kasvatuksella ja omanarvon oppimisella ole osuutensa asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ottaa lapsen hoitoonsa jos tämän vanhemmista ei ole siihen. Meidän lapset saavat tietää että abortti on murha (ehkä se hillitsee hieman seksin harrastamista).

Vierailija
24/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää asenne että seksi on sallittua vaikka ei olisi valmiuksia vanhemmiksi ja jos tulee raskaaksi niin abortin voi tottakai tehdä.

Vierailija
25/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" soluryhelmä" on kyllä varsin paljon ihmisen muotoinen, sydän sykkii ja raajat liikkuvat.

Vierailija
26/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tullut mieleen, että jotkut pitävät seksistä? Ei se ole mitään " jakamista" tai " antamista" .

Mä keskittyisin mieluummin neuvomaan kuinka estää raskaaksi tuleminen ja sukupuolitaudit.

Vierailija
27/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko tytöllä kaikki kunnossa kun vaikuttaa niin väsyneeltä. Tai että onko koulussa/ja/töissä rankkaa ja miten jaksaa.

Jos kysyisit vauva-asioista, minä ainakin loukkaantuisin ja pahasti.

Vierailija
28/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KUULU AP:LLE PÄTKÄÄKÄÄN.

EI MYÖSKÄÄN ABORTIN TEETTÄMINEN TAI RASKAUSTESTIEN HANKKIMINEN.

Sukupolvien kuilu näetsen.

Vierailija
29/38 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minkäs ikäisenä itse menetitte neitsyytenne? siis te jotka niin olette seksiä vastaan teini-iässä. itselläni meni 15vuotiaana,joten kun poikani tulee siihen ikään ostan ennemmin kortsuja kuin saarnaan."

Minusta tämä on yksi naurettavimmista perusteista. Kun olen itse tehnyt sitä ja tätä, en voi kieltää lapseltanikaan sitä.

Entä jos on käyttänyt huumeita 10-vuotiaana? Varastanut kaupasta karkkia 7-vuotiaana? hakannut pikkusiskon henkihieveriin?

Ei voi kieltää sitä lapseltaan!

Vierailija
30/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muslimiperheessä opetetaan tekemään itsemurhaiskuja ja kaappaamaan lentokoneita päästäkseen oikotietä paratiisiin?

Vierailija
31/38 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit tekee kaikkea niin kummaa uskonnon nimissä, että minä olisin ihan hiljaa vain.

Ap:lle sanoisin, että älä nyt ainakaan suoraan kysy, vaan mieluummin juuri kautta rantain. Itse en ainakaan olisi ilahtunut moisesta utelusta ja kyse voi olla niin monesta muustakin asiasta kuin raskaudesta.

Vierailija
32/38 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eka lapsi syntyi, kun olin 29 eli kyllä silloin lukiolaisena ehkäisystä osattiin huolehtia.

Vierailija:

Eikä teinejä ainakaan kannustaa tarvitse noihin typeriin seksisöhellyksiin. " Kyllä minäkin tuossa iässä" -asenteella nuorelle tulee vain paineita seksin suhteen, ja siinä vaiheessa käy vällyjen väliin kuka/ketkä tahansa.

Vierailija
33/38 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeutta vaatia aborttia

Vierailija
34/38 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa kun en ole vankilassa vieläkään..

Tarkastakaa asenteenne ja Suomen laki abortinvastustajat!! Ootteko vähän sekasin????????????????????????????????????

Vierailija
35/38 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei laissa murhasta mitään lukisikaan niin kyllä se näin on. Siitä maksetaan että joku toinen tappaa teidän pienokaisen sieltä mahasta. Sinäkin triplamurhaaja, oikein ällöttää että oot kolme aborttia tehny!!

Vierailija
36/38 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt, ehkä se tosiaan olisi tökeröä. Todennäköisesti kyllä tiedustelen, onko kaikki kunnossa tms. ilman rauskausepäilyä.

Itse en ole abortin vastustaja mutta en pahemmin kannattajakaan. Ymmärrän hyvin molemmat ratkaisut. Lähinnä kiinnostaa, missä poikani elämässä mennään.

Vierailija
37/38 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itseään 15-vuotiaana jakaneet täällä taas touhottaa. Taitaa hieman vähettää nykyään.

Itse olen " jakanut" 15-vuotiaana tasan nykyiselle omalle aviomiehelleni.

Olen perheestä, jossa ei seksistä suoraan puhuttu, mutta annettiin ymmärtää, että ei ole sopivaa tuon ikäisenä. Ei mennyt perille mulla...eipä tuossa vaiheessa paljon vanhempia kuunneltu muuta kuin näennäisesti. Joo, minä olin sellainen vanhempien " kiltti tyttö" joka kuitenkin karkasin yökylään silloisen poikaystävän ja nykyisen aviomiehen luo.

Mukavampi ne e-pillerit olis ollut hakea salaamatta sitä omalta äidiltä. En tee samaa virhettä omieni kanssa.

Itse kysyisin suoraan, mutta ihan ystävällisessä hengessä. Ja kysyisin nimen omaan siltä omalta lapseltani, siis tässä tapauksessa pojalta.

Vierailija
38/38 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeksi.

Vierailija:

En ole kysynyt, ehkä se tosiaan olisi tökeröä. Todennäköisesti kyllä tiedustelen, onko kaikki kunnossa tms. ilman rauskausepäilyä.

Itse en ole abortin vastustaja mutta en pahemmin kannattajakaan. Ymmärrän hyvin molemmat ratkaisut. Lähinnä kiinnostaa, missä poikani elämässä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän