Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 30 km per suunta mielestäsi kohtuuton työmatka? (kirkkonummelta kohti pk-seutua eli ruuhkaakin on)

Vierailija
06.08.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit, olet menossa knummelta helsinkiä kohden, jolloin matka-aika venyy helposti tuntiin/suunta. Jokaisen pitää omalta kohdaltaan arvioida nämä asiat. Usein ei rahat riitä halutunlaiseen asumistasoon lähempän ihmisten ilmoja ja sitten on muutettava kauas. Valintakysymyksiähän nämä ovat.

Vierailija
2/6 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aikaa kuluu liikaa. Junalla sen sijaan ei mene kuin puolisen tuntia (Y-juna) ja hitaammalla S-junallakin ihan kohtuullisesti. Bussillakin kannattaa mennä mieluummin kuin omalla autolla.

Täällä odotellaan kovasti, että tuo luvattu kantatie 51:n muuttaminen nelikaisteiseksi välillä Espoo-Kirkkonummi toteutuu joskus!

Ja jos ei joudu Helsingissä enää ajamaan kaupungin läpi ruuhkassa, ei matka ole paha.

Itse käyn junalla töissä ja työpaikka on Pasilan aseman lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti jos pääset säätelemään työaikoja, se on todella aivan ok. Itse ajan idästä ja menen aina joko ruuhkaa ennen tai sen jälkeen.

Vierailija
4/6 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

riippuu paljon joudutko ajamaan keskustaan asti vai jonnekin Espooseen. Mä käyn kehä kakkosen varressa duunissa ja mua ei juuri ruuhkat vaivaa. Ainoastaan joskus kotiin mennessä on kehä kaksi ja iso omenan seutu ruuhkainen.

Jos on varaa valita työaikoja niin ei kannata olla ihan 8-9 välillä Ruoholahdessa.

Vierailija
5/6 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silloin pitkältä tuntunut kun ei ollut lapsia mutta nyt on kaksi lasta ja suunnittelen töihin paluuta. Kaikki se hoitorumba ja se että matkan takia työpäivät ja lasten hoitopäivät venyy. Mutta eipä täällä Kirkkonummella erityisemmin ole työpaikkoja avoinna, ainakaan sellaisia jotka työnä olisivat kiehtovia.

ap

Vierailija
6/6 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen Kirkkonummelta Tapiolaan tai Keilarantaan eikä matka ole mitenkään rasite. Lyhimmillään n. 20 min, pisimmillään talvipyryssä ehkä 3 varttia. Ennen Tapiolaa ei ole ruuhkia, vasta sen jälkeen. Ja paluumatkalla pahin ruuhka on kesäperjantaisin klo 14-18 kun jengi lähtee mökille. Tänä kesänä ei ole ollut sitäkään, kuka viitsisi lähteä landelle palelemaan:)