Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalista häirintää hierojalla!

Vierailija
06.08.2007 |

Kävin viikonloppuna naishierojalla (olen siis itsekin nainen), jolla en aikaisemmin ole käynyt. Halusin ottaa puolihieronnan, mutta hieroja hiukan oudosti maanitteli minut kokovartalohierontaan. Riisuin itseni pikkareilleni, mutta hän pyysi ottamaan nekin pois, etteivät " sotkeutuisi rasvaan" . Niinpä makasin alasti hierottavana, eikä mitään pyyhkeitäkään laitettu päälleni kuten useimmissa paikoissa tehdään.

Koko hieronta oli hyvin " eroottista" keskittyen pakaroihin, reisiin ja nivusiin. Samanaikaisesti hän kehui minua kauniiksi ja kroppaani kiinteäksi ja seksikkääksi - mm. " ihanasti sä olet siistinut häpykarvasi" . Tunsin oloni jo varsin kiusaantuneeksi, kunnes hän kysyi suoraan haluaisinko orgasmin. Suutuin ja sanoin, että nyt keskityt siihen hieromiseen ja minä hoidan orgasmini mieheni kanssa.

Voitte vain kuvitella, että tunnelma oli pilalla. Jälkikäteen aloin miettimään, että pitäisikö minun tehdä ilmoitus poliisille. Mieheni vain nauroi ja sanoi, että hänenkin täytyy varata aika samalta hierojalta. Ne miehet...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut täällä on yleensä niin äärettömän tylsiä, että pitää kyllä oman vauvakuumeen kaukana. Siis voiko joku todella elää niin tyhjänpäiväistä elämää kuin nämä vakiopalstailijat. Hankkikaa jostain elämä, älkääkä eläkö yksinomaan vauvanne kautta. Ihan kohta ne alkaa haistattelemaan teille ja sitten onkin aika lähteä sauvakävelemään. Tziisus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla