Lue keskustelun säännöt.
Varoitus: älä koskaan tee lapsia miehen kanssa, joka on lapsena saanut remmiä!
06.08.2007 |
Tää perhe-elämä on yhtä helvettiä, kun mies käy lasten kautta läpi omia lapsuuden traumojaan. Vielä on pystynyt olemaan lyömättä, mutta uhkailua ja henkistä väkivaltaa harrastaa sitäkin enemmän.
Naurettavinta on, että pitää isäänsä ihan hyvänä tyyppinä ja syyttää äitiään saamistaan selkäsaunoista, vaikka isä oli se, joka löi. Äiti mukamas valituksellaan sai isän hermostumaan. Mieheni ei pysty myöntämään, että hänen isänsä oli hullu paskiainen ja sen takia meinaa nyt itse seota päästään.
Älkää ikinä lyökö lastanne!!! Siitä jää elinikäinen trauma. Isien pahat teot siirtyvät sukupolvelta toiselle...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miestäni on kuritettu fyysisesti paljonkin eikä silti ole yhtään väkivaltainen lapsiaan kohtaan (mitä nyt joskus huutaa jos eivät tottele), mutta minua ei ole ikinä edes tukistettu ja itse olen siihen silti muutaman kerran syyllistynyt - eli missä vika? Ei kaikkia luonteensa vikoja voi panna lapsuutensa piikkiin, ei miehesikään! Toisaalta vaikka ihmistä ei olisi ikinä kuritettu fyysisesti, hän saattaa silti syyllistyä siihen itse.