Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä hitto mua vaivaa? Väsyttää, nenä on tukossa jne.
01.09.2007 |
Pari viikkoa on ollut tällainen olo, mutta parin viime päivän aikana tämä on pahentunut.
Nenä on tukossa, mutta niistettäessä mitään ei tule.
Kurkku on kipeä.
Kuumeinen olo, mutta mitattaessa lämpö on 37 astetta (normaali lämpöni on 36).
Väsyttää koko ajan.
Keuhkoihin pistää (mulla on astma, mutta tämä on erilaista kuin astmakohtauksessa) ja syvään hengitys sattuu (tämä on parin päivänä aikana pahentunut).
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa