KULTAISET 60-LUKULAISET VIIKOLLE 32
Aurinkoista huomenta ja mukavaa viikonalkua kaikille !!
Palasimme mökilta eilen iltasella myöhään ja saunan jälkeen meninkin heti nukkumaan, toki pakkohan mun oli pino lukea mutta en jaksanut kommentoida..
Tälleviikolle olisi ohjelmassa kyläilyä, viikonloppuna koko perheen hotellireissu ja sitten tietysti pitää käydä vielä ostamassa niitä tarvittavia koulutarvikkeita..pala kurkussa ajattelen, että kaikki mun lapsukaiseni ovat nyt lähdössä kouluun...mun kuopuksenikin jotka vasta syntyivät..just ajattelin kun vielä tuolla sängyssä köllöttelin että miten tämä raskausaika tuntuu niin pitkältä,,,vielä reilu 3 kk niin meillä on vauva !!
Anillle lähetän kamalasti plussapöllyä ja jos vaikka Emmillekkin ;-)
Nyt aamukaffelle ja koirulin kanssa lenkille...
Isotikru
Kommentit (42)
Nla-uutuudet:
Paino:7500g ja pituus:62cm, eli mukavasti oli viiden viikon aikana tullut molempia mittoja lisää. Tytöllä oli kaikki mainiosti, hieman ujosteli Nlassa, mutta sekin meni hetkessä ohi.
Täällä on vissiin matalapainetta, tai jotakin .. Mähän kirjoitin tuossa viikko sitten, että kiukuttelen miehelle jos jostakin ja koko ajan, ja nyt on sellainen- alakulon vuoro. Mitä ihmettä tämä on, johtuuko hormooneista vai mitä ?? Onhan täällä tätikin vieraisilla, mutta yleensä tässä vaiheessa kiertoa alkaa jo helpottamaan.
elsamarjastakin oli kiva kuulla ! Hyviä veneilykelejä teille ja olkaahan varovaisia !!!
Sonjaemmankin arki kuullostaa jo sellaiselta normaalilta vauva-arjelta. Kiva, että ukkeli otti ja nukkui hyvän aikaa. On teille upeat ristiäiset tulossa, kun on valokuvaajat ja catering palvelut, mutta on se niin kuten kirjotit, että ei tarvitse kaikkien räpisiä kun olette kirkossa, menettekö muuten kirkkoon itse kasteeseen vai onko tilana jokin muu ?
-mehän oltiin seurakunnnan muissa tiloissa, eli tiinua ei kirkossa kastettu, mutta aivan ihana oli se meidän paikkamme, todella kodikas ja kaunis.
Täälläkin koettiin harvinaista herkkua viime yönä, tiinu heräsi klo. 2.30 syöpöttelemään ja nukkui n. klo.3sta aina klo.8.30 eli 5.5h yhteen syssyyn, voitteko edes uskoa todeksi. Olin aivan äimän käkenä, kun aamulla kasin aikoihin heräsin ja tyttö edelleen kehräsi vieressä :-))
Niin ja senniina, hyvä hyvä, että asiat ovat hienosti. Vai appi antaakin enemmän ohjeistuksia :-))
Nyt heit ja hyvää lauantaita t. emmi ja tiinu 4kk+1vko
Sonjaemma: Minä olen kokeillut magnesiumia poretabletteina. Niistä ei ollut apua, pitääpä käydä tänään ostamassa jotain muita. En muista että muissa raskauksissa olisi näin kovia kramppeja ollutkaan.
Ja kiitos sinullekin kun noista liikkeistä kerroit. Enhän minä ennen ole koskaan niistä pahemmin huolestunut, mutta kun on ikäviä kokemuksia takana, epäilee kaikkea.
Hienot ristiäissuunnitelmat teillä.
Senniina: Kiva kuulla , että kaikki hyvin. Mukavaa saada" väliaikatietoja" .
Ankkis: Kovasti tsemppiä sinne. Toivon sydämeni pohajasta, että tuo yksi munis on " se" joka 9 kk:n päästä parkaisee.
Elsamarja: Heippa taas. Tiedän miten täältä " tippuu" jos ei päivittäin tai edes usemman kerran viikossa pääse lukemaan. Sen verran ihanan vilkasta on keskustelu. Joten älä huoli, vaikket kommentoimaan pääsekään. Minusta on ainakin kivaa lukea ihan vaan kavereiden kuulumisia.
Eilen nukahdin kesken tv ohjelman sohvalle. Olin aivan poikki, menin siitä sänkyyn edes pesemättä hampaita. Sitä mulle ei tapahdu koskaan. Paitsi siis eilen. Taisi olla tuo loman jälkeinen viikko oletettua rankempi.
Helteistä lauantaita kaikille.
wemppa