Ei kohdunkasvukipuja?
Nyt pitäisi olla rv 10, mutta aiempiin raskauksiin poiketen " menkkakivut" ja kaikenmoiset jomotukset alavatsalta puuttuvat. Kohtukaan ei tunnu miltään kun itse vatsan päältä painelee.
Pelottaa, että on joku tuulimuna/kohdunulkoinen..
Kommentit (9)
Vierailija:
No kyllä mulla ne kasvukivut tais molemmissa raskauksissa alkaa muistaakseni jo 5-6viikoilla.
Tai sitten epänormaalisti, ihan kaikki kokemukset kiinnostaa :P.
Eipä ollu ekassa ainakaan mitään kipuja. Pitäskö olla? Kaikki oli ihan normaalisti.
in makuulle.
Olen itsekin huolissani siitä, miksi niitä kipuja ei tunnu, vaikka monet väittää, että tokassa raskaudessa ne kivut ovat kahta kauheammat.
Muistelen, että molemmissa onnistuneissa raskauksissa " menkkakivut" ovat olleet aikamoiset..
Vierailija:
Muistelen, että molemmissa onnistuneissa raskauksissa " menkkakivut" ovat olleet aikamoiset..
Vierailija:
in makuulle.
Olen itsekin huolissani siitä, miksi niitä kipuja ei tunnu, vaikka monet väittää, että tokassa raskaudessa ne kivut ovat kahta kauheammat.
Vierailija:
Vierailija:
in makuulle.
No kyllä mulla ne kasvukivut tais molemmissa raskauksissa alkaa muistaakseni jo 5-6viikoilla.