Olen viisikymppinen nainen ja seurustelen 21-vuotiaan kanssa...haluatko kysyä jotain?
Kommentit (37)
Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?
Osallistuuko mies yhteisen talouden kustannuksiin vai elääkö ns. siivelläsi?
Millä kielellä kommunikoitte? Minkätasoisesti puhutte yhteistä kieltänne?
Oletko ajatellut ihan loppuun asti, että kun teoreettinen tuleva lapsesi menisi kouluun, olisit itse n. 60 v eli vähintään yhtä vanha kuin suurin osa isoäideistä? Miten arvioisit jaksavasi alaikäisen lapsen kanssa vielä yli kuusikymppisenä?
Luuletko että suhteenne jatkuu jos lasta ei enää tulekaan? Etkö ole vielä vaihdevuosissa? Nehän voivat alkaa tuossa iässä milloin tahansa, ja sitten ainakin on vuorenvarmaa ettei lasta enää tule.
Onko mielessäsi käynyt, että ehkä riiput edellisessä elämänvaiheessasi pienten lasten äitinä ja että olisi tervettä ja luonnollista siirtyä seuraavaan elämänvaiheeseen, nauttimaan kohta jo isoäitinä olemisen ihanuudesta?
miten ja missä tapasitte. Kauanko olette seukkailleet?
Ei kukaan voi olla noin tyhma etta "seurustelee vakavasti" ja yrittaa lasta, ja kauanko olittekaan tunteneet? Mies ollut maassa 2kk, et nyt varmaan HETI hanta tavannut? Tai sitten on aikas hyvin lykastanyt poikaa, ottanut hataisena ensimmaisen joka antanut. No nyt hanen on sitten hyva siina rauhassa katsella mista loytyis enemman sopivampi, nuorempi ja alykkaampi!
Ei millaan pahalla. Nauttisit pienesta pojastasi, ja kuten joku sanoi jaisit odottelemaan niita lapsenlapsia...
Nro 30 (marokkolaisen vaimo)
gigolona vastapalvelukseksi.
Vanhan ja nuoren suhteessa on kyse taloudellisista eduista.
Mä olen 36 v ja meille tuli kesätöihin 21 vee kivan näköinen ja ihan fiksun oloinen nuorimies. läppää ja muutaman pvän päästä poika alkoi vähän flirttaamaan, otin sen huumorin kannalta ja oli ihan kiva fiilis. Mutta...kun kundi oli ollut 2 vkoa duunissa olin jo kurkkua myöten täynnä nuoruuden mustavalkoisuutta ja aika lapselliselta hän alkoi vaikuttaa. En olis jaksanut mitään säätöä ton ikäsen kanssa...
Minua 45 vuotiaana hävettäisi kovastikkin riisuutua ja harrastaa petipuuhia noin nuoren miehen kanssa, kun voisi todella olla poikani. Vaikka kroppani on hyvässä kunnossa, kiitos juoksuharrastukseni, silti iän ja synnytyksien jäljet verrattuna 20 vuotiaaseen ovat kyllä näkyvissä selvästi. Rinnatkaan eivät enää imetyksien ja iän jäljeltä terävimmillään. Kyllä minustakin tuntuu, että tämä on ihan provo tai sitten on todella äidin kipeä 20 vuotias mustamies. Hyväksikäyttöä molemmin puolin, joten mikäs siinä sitten.
niin voimakkaasti... Sitäpaitti ei kaikki marokkalaisetkaan ole samasta puusta veistettyjä, minun siskoni on ollut marokkolaisen kanssa aviossa 18-vuotta, eikä he ole saaneet lapsia, ovat edelleenkin hyvin onnellisia. Mies sanoo että jos jumala ei lapsia suo niin ei voi mitään.
Mutta luulen että ap:llä tulee ongelmia sen vuoksi että vaikka tämä mies oiskin kypsempi henkisesti kuin saman ikäinen suomalainen mies, niin hän on aika elämää kokematon ja sellainen "tyhmyys" voi aikaa myöten käydä rasittavaksi.
vai miksi ap jätti leikin kesken?
jotka ottavat itselleen huomattavasti nuoremman kumppanin, on vahvoja isä/äitikomplekseja!
Siis esim. mies, joka ottaa rinnalleen huomattavasti nuoremman naisen, nimenomaan kaipaa rinnalleen äitihahmoa, joka keittää miehelle teetä, silittää kiltisti paidat, antaa fyysistä kosketusta silloin kun mies tarvitsee jne.
Naisilla tilanne vastaava, mutta roolit toisinpäin.
Eihän tuo ole biologisesti edes mahdollista - saada lasta viisikymppisenä. Mikä juttu tää oikein on?
siinä ap kirjoittaa, että mies on hakenut lapseN päiväkodista ja ap:lla on 5-vuotias lapsi (eli päiväkoti-ikäinen) sekä kolme jo aikuista lasta.
Ap puhui pussiin viimeistään siinä vaiheessa, kun sanoi miehen hakeneen lapset päiväkodista. Mitkä _lapset_ ?
Ap puhui pussiin viimeistään siinä vaiheessa, kun sanoi miehen hakeneen lapset päiväkodista. Mitkä _lapset_ ?
Seisooko miehelläsi kunnolla? Kiihottuuko hän sinun vartalostasi? Haluaako hän rakastella valot päällä?
Itse Pohjois-Afrikkalaisen miehen kanssa 10 vuotta onnellisesti naimisissa olleena, voin taata, etta miehesi on hyvaksikayttaja. Naita tapauksia on lahipiireissa nahty niiiiiin monta...
ilman hedelmöityshoitojakin tulleet raskaaksi. Itse tiedän erään joka oli 57-vuotiaana raskaana (ihan suomalainen ja ei hoitoja) mutta hän sai k yllä keskenmenon.
Eihän tuo ole biologisesti edes mahdollista - saada lasta viisikymppisenä. Mikä juttu tää oikein on?
Mielenkiintoinen juttu. Intressant!! Joko olet raskaana?? Toisinpäin kyllä niin miski ei myös näin päin, tarkoitan tuota ikäeroa.
Et taida olla ihan fiksu. Afrikkalaisen miehen otit ja vieläpä silloin kun olet varakas- aiaiai...