Kuinka moni teistä ei käy missään edes viikonloppuisin?
Käyttekö monesti viikonloppuna missään vai oletteko paljon kotona viikonloppuisin?
Kommentit (26)
Jokainen tyylillään.
Me ihmiset olemme vapaita tekemään valintoja.
Käymme tai emme.
En käy missään viikonloppuna. En tiedä mihin oikein pitäisi mennä ja miksi.
En ole käynyt kuin kaupoissa moneen vuoteen. Niissäkin käyn vain siksi kun ilman ruokaa ei elä.
Vierailija kirjoitti:
En käy missään viikonloppuna. En tiedä mihin oikein pitäisi mennä ja miksi.
Ei mihinkään tarvitse mennä menemisen vuoksi.
Koti on paras!
Kotona menee aika. Ei mulla ole voimia käydä missään. Ei ole sen puoleen rahaakaan mihinkään ylimääräiseen.
Kotona on jo kaikki, niin miksi menisin muualle?
Miksi pitäisi mennä minnekään? Joskus teatteriin, käydään syömässä tmv. Viihdymme kotona, koska vaativa työ ja työmatkoja puolisolla riittämiin, tällä viikolla kaksi päivää. Itselläkin oli hyvin kelloon sidottu työ.
Huorissa tulee käytyä, eipä juuri muualla.
En käy missään, ihanaa kun saa kerrankin olla kotona. Huomenna alkaa taas arki.
Vierailija kirjoitti:
Huorissa tulee käytyä, eipä juuri muualla.
Se on kyllä oikein! Naiset pääsee siihen käyttöön mitä varten ovat olemassa, saavat taskurahaa ja sinäkin saat sen mitä tarvit. Kaikki voittaa! Paitsi demaripaskat, ja se on tärkeintä!
Terveysongelmien takia energia kuluu töissä. Olen kokeillut liikkumista viikonloppuisin, jos tästä olisi ollut apua. Kroppa väsyi entistä enemmän. Viikonloput menee kotona akkuja lataillessa, jotta olen maanantaina työkunnossa.
En käy nykyisin missään
.korona aina a loppui kulkeminen ..baarissa kävin viimeksi 2020 ennen koronaa
Nuorempana kävin kotona lähinnä nukkumassa. Nyt kun olen jo kuuskymppinen, en enää käy paljon missään. Esim. asun pk-seudulla, mutten käynyt nyt kesällä ollenkaan Helsingin keskustassa.
Mitä on "käydä missään"? Arkisin käyn töissä, kaupalla, harrastuksissa. Viikonloppuisin käyn kaupalla ja ehkä lenkillä, lasten kanssa uimahallissa tms. Mahdollisesti mutta en joka viikonloppu ravintolassa syömässä, leffassa, retkeilemässä tai paikallisissa tapahtumissa. Mutta ns. viihteellä en koskaan, reissussa erittäin harvoin ja (suvun) mökillä muutamia kertoja vuodessa. Välillä tulee päiviä että en ollenkaan poistu kotoa kotipihaa pidemmälle, mutta tuskin kokonaista viikonloppua.
En yleensä käy huvikseen missään vain jos joku meno sovittuna. Kaupassa kerran viikossa.
Käyn pyöräilemässä ja sitten jatkan taulun malaamista
Tänä viikonloppuna käytiin kirjastossa, kirpparilla, sisäleikkipuistossa ja hesessä. Viime viikonloppuna käytiin kaupassa ja metsässä paistamassa makkaraa. Sitä edeltävänä viikonloppuna ei käyty missään, mutta meillä oli yövieraita ja juhlat. Siitä viikko taaksepäin käytiin synttäreillä.
Eli aika harvoin on sellaisia viikonloppuja, että ei käytäisi missään. Viikonloppuna yleensä on parhaiten. aikaa tehdä koko perheenä juttuja ja nähdä ystäviä.
Harvemmin. Sitten, kun mennään, mennään kunnolla ja pitemmälle . Kreetalle yleensä lämpöä hakemaan.