Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna on jo tullut tienattua 100 000e. Tuhlailen rahaa mihin

Vierailija
15.10.2008 |

huvittaa. Plastiikkakirurgiaan olen hurahtanut ja nuorenen jatkuvasti. Kivaa kun on kerrankin rahaa tuhlattavaksi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä en ole nytkään, mutta kyllä raha aina kelpaisi. Kauneuskirurgiaan en silti rahojani lähtisi tuhlaamaan, sillä olen tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen. Meikkejä ja vaatteita voisin kyllä ostella holtittomasti :)

Vierailija
22/35 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka perityillä/ naiduilla rahoilla kehittää itseään, hoitaa kotia/ lapsia ja on aktiivisesti mukana järjestö- ja hyväntekeväisyystoiminnassa. Mielestäni täysin ok, tätä yhteiskuntaa voi olla rakentamassa muutenkin kuin perinteisssä palkkatyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on botoxit ym.

Vierailija
24/35 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman työtä koskaan tullut. Tunnen itsekkin ihmisiä, jotka elävät koroilla, eivätkä tee palkkatyötä. Kyllä on simppelit sielut ja pienet kuviot, vaikka luulevatkin olevansa jotain hyväntekijöitä. Heiltä puuttuu täydellisesti käsitys ns. normaalista elämästä.

Niin se vaan on , että hyvän itsetunnon saa vaan saamalla jotain todellista aikaiseksi itse, ei annettuna tai eteen kannettuna.

ap

Vierailija
25/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä leveile netissä sillä=) Mut isä sanookin aina et rahoillaan leveily on köyhien hommaa:D

Vierailija
26/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko lottovoittokin saastaa?

Vierailija
27/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy katteex yhtään, sori!! Toivottavasti et ole iltalehdessä 5v:n päästä otsikolla, löydettii kuolleena 5v:n jälkeen, kukaan ei kaivannut!!!

Vierailija
28/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa on aika vaarallista jos näin on (nähdään näissä itsensä hirteen vetäneissä konkurssiyrittäjä-tapauksissa). Kovin taasapainoiselta ap et vaikuta, ja siitä kertoo kyllä myös tuo että jatkuvasti itseäsi leikkelytät.

Vierailija
29/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännällä myös oma firma....toitä olisi tarjolla enemmän kun ikinä pystyis tekemään! Helposti voisimme nostaa vuosituloja tolle tasolle mutta silloin maksaisimme suuremman summan kuin ikinä voi rahalla mitata...

Kaksi pientä lasta jotka eivät näkisi isäänsä juri ollenkaan!

Onni ei ole rahassa mitattavissa.

T: Onnelisempi näin hiukan pienemmillä tuloilla.

Vierailija
30/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitko antaa mulle vähän tuhlattavaksi. En oo yhtään kyllästynyt....

: )

Vierailija
31/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisättynä vielä, että vaikka meillä perinnöt tuottavatkin koko ajan parempaa toimeentuloa, käymme ihan normaalisti itsekkin töissä. Noilla lisärahoilla elämme sitten hieman vapaampaa elämää perheemme kanssa. Vapaa-aikaa on enemmän, eikä toimeentulon eteeen tarvitse niskalimassa raataa. Olemme onnekkaita tällä saralla ja kiitollisia omille vanhemmille tästä mahdollisuudesta. Hehän tuon omaisuuden ovat omilla pikkukätösillä tehneet ja sen eteen joutuneet raatamaan, että meillä ja lapsillamme ja jopa lapsenlapsillamme olisi parempi tulevaisuus, jos vain oikein korttimme pelaamme. Yltiöpäinen tuhlaaminen tai laakereilla makaaminen ei ole kuitenkaan meidän juttumme, vaikka niin voisimme perintöjen tähden tehdäkkin. Kuitenkin perheemme kokonaisuutena on se, joka näistä ratkaisuista hyötyy kaikin puolin.

Vierailija
32/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi juttu kyllä tuo on mitä kirjoitin. Halusin vain testata miten ihmiset reagoin kun kuulee tuloni. Aika selvää ärtymystä se näytti herättävän.

Samoin se, että olen käynyt plastiikkakirurgilla kohentamassa pikku vikojani.

ap

Vierailija
33/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sen varmasti opit, ettei noilla summilla pidä lähteä vielä leveilemään!

Vierailija
34/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ne tulosi. Tämän varmaan itsekin tiedät, mutta haluat provosoida edelleen.

Ja kyllä tuo "jatkuva itsensä nuorentaminen" plastiikkakirurgilla aika huolestuttavalta kuulostaa. Eihän siinä mitään jos jonkun kovasti vaivaan asian korjauttaa, mutta kirjoituksestasi sai vähän sen kuvat että tavoittelet ikinuoruutta hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
35/35 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se teitä nuoria kaunottaria kiusaa, jos jonkun vekin kasvoissani oikaisen. Vanheneminen on erityisen vaikeaa kauniille naisille kuten minulle. Edelleen mallinmitat eikä ryppyjä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme