Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta. Kärsimme lapsettomuudesta ja lopetimme yrittämisen,

Vierailija
05.08.2007 |

mutta siltikään raskaus ei alkanut.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti sanotaan, että lopeta yrittäminen. Sanokaa nyt fiksummat, miten se lopetetaan.

Vierailija
2/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap, aloita ratsastus.

Ja kyllä se yrittämisen lopettaminen kannattaa, tiedän lähipiirin kokemuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

58, jos nuo 51 neuvot eivät teillä riitä, niin laittakaa sitten jommalta kummalta piuhat poikki. Toisilla tepsii vähempikin...

Lapsettomilta piuhat kiinni... voi elämä! Eikö se ole kutakuinkin turha toimenpide lapsettomille?

Onnittelut! Päivän Darwin-palkinto meni juuri sinulle!

Vierailija
4/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvalehden juttujen lukeminen ym. pään sisällä juu nou??!!

Vierailija
5/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja clomien avustuksella, endoleikkauksella, tuubien avaamisella, ovistikkuja kyttäämällä, täsmäseksillä, ultrassa käymällä ja ennenkaikkea julmetulla, koko elämän täyttämällä stressillä saimme sen lapsen tehtyä. Että näin. Ja voin kertoa, että halusin aikoinaan ampua kaiki ne korvienvälistä puhuvat/vihjailevat ihmiset.

Tsemppiä ap.

Vierailija
6/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vauvalehden juttujen lukeminen ym. pään sisällä juu nou??!!

Entä jos ei tule mitään vauvalehtiä? Mitäs sitten tehdään?

Vierailija
7/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt, älkääkä jauhako mitään roskaa mehuista ja vauvalehdistä! Lopetammeko yhdynnät, vai miten?

Vierailija
8/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen stressinsä helpottaa ja elämästä tulee taas mukavaa sillä, että jättää pois mehut ja tikut ja aloittaa uuden harrastuksen, niin jollakulla toisella stressiputken katkaisuun toimii ehkäisy paremmin. Katsos silloin ei tarvitse yhtään miettiä eri kierron vaiheita tai pohtia epäsäännöllisen kiertonsa kanssa, että onkos tää nyt sitten kuitenkin sitä vaikkemme enää yritäkään.

Itsekin olen sitä yrittämisen lopettamisen alkuvaiheessa käyttänyt, nyttemmin en enää tarvitse. Yhdeksän vuotta ilman ehkäisyä, joista ainakin viisi ilman stressiä ja vain yksi lapsi. (adoptoitu)

Mutta voihan tää kuulostaa Daerwin-palkinnon arvoiselta, jos asia menee riittävän kaukana omasta elämästä. Kiitos siis pystistä!

Olinkohan 59, se ehkäisyä neuvonut.

Vierailija
9/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja hänen stressinsä helpottaa ja elämästä tulee taas mukavaa sillä, että jättää pois mehut ja tikut ja aloittaa uuden harrastuksen, niin jollakulla toisella stressiputken katkaisuun toimii ehkäisy paremmin. Katsos silloin ei tarvitse yhtään miettiä eri kierron vaiheita tai pohtia epäsäännöllisen kiertonsa kanssa, että onkos tää nyt sitten kuitenkin sitä vaikkemme enää yritäkään.

Itsekin olen sitä yrittämisen lopettamisen alkuvaiheessa käyttänyt, nyttemmin en enää tarvitse. Yhdeksän vuotta ilman ehkäisyä, joista ainakin viisi ilman stressiä ja vain yksi lapsi. (adoptoitu)

Mutta voihan tää kuulostaa Daerwin-palkinnon arvoiselta, jos asia menee riittävän kaukana omasta elämästä. Kiitos siis pystistä!

Olinkohan 59, se ehkäisyä neuvonut.

Vierailija
10/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

56, muutkin kuin kristityt uskovat jumalaan. He vain kutsuvat häntä toisilla nimillä.

Hassua. Tunnen monta ateistia, joilla on lapsia? Voi apua! Ovatko he sittenkin piilouskovaisia?

Vierailija
11/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään enää ikinä tunkea elimistööni mitään hormoneita tai kierukan härpäköitä.

Vierailija
12/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kohdannut lapsettomuutta, ainakaan kukaan ei ole siitä minulle avautunut. Ymmärrän lapsettomuushoitojen lopettamisen jne..., mutta oikeastiko pystytte jotenkin psyykkaamaan itsenne siihen, että ette lasta halua. Anteeksi jos loukkaan, mutta aidosti kiinnostaa. Millaisia tunteita se herättää? Itse elämässä olen halunnut asioita joita en ole kyennyt saamaan ja vielä ne minua vuosienkin jälkeen kaivertaa;(

Vierailija
13/74 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täälläkin itkee lapsettomuuttaan.

Niin se vaan munkin yksi työkaveri sanoi, että ajattelivat kolmen vuoden jälkeen ettei heille lasta siunaannu ja tyytyivät siihen. Eipä aikaakaan kun olivat raskautuneet.

Vierailija
14/74 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska täälläkin itkee lapsettomuuttaan.

Niin se vaan munkin yksi työkaveri sanoi, että ajattelivat kolmen vuoden jälkeen ettei heille lasta siunaannu ja tyytyivät siihen. Eipä aikaakaan kun olivat raskautuneet.

Olen todennut asian niin kuin se on. Ai, että ihan kolme vuotta... No, me olemme olleet lapsettomia jo 10 vuoden ajan. Eiköhän asia ole jo loppuun käsitelty: meille ei tule lasta, vaikka yritys lopetettiin jo aikoja sitten. Koita nyt vain hyväksyä, että kyse ei ole korvien välistä.

ap

Vierailija
15/74 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vailla mitään sitoomuksia, huolia on pikkuisen vähemmän, voitte lähteä vapaasti minne haluatte.

Vierailija
16/74 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me yritettiin ekaa 6 vuotta, hoidot käytiin. Lopetettiin hoidot, olin raskaana, esikoinen oli 3kk kun olin taas raskaana. Että äläpä sinäkään esitä noin kaikentietävää ap. Ehkä teillä ei ole korvien välistä kiinni, mutta jollain toisella voi olla.

Vierailija
17/74 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kun tarvitaan yhdyntä ja jos yrittämisen =yhdynnät lopettaa, niin ei voi tulla raskaaksi.

Vierailija
18/74 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä jutut toki ihan sattumastakin kiinni. Raskaaksi tulo voi osua miten tahansa, yritti tai ei. Kaverilla meni toisin päin. Tulivat raskaaksi melko helposti, toista ei millään. Keskenmenoja ja kaikenlaisia murheita. Heillä sattuma osui toiseen päähän janaa. Toisilla johonkin toiseen kohtaan. Kun tarpeeksi kauan yrittää, viimein osuu. Ihan siitä riippumatta " yrittääkö" vai ei.

Vierailija
19/74 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olette vailla mitään sitoomuksia, huolia on pikkuisen vähemmän, voitte lähteä vapaasti minne haluatte.

Vierailija
20/74 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

me yritettiin ekaa 6 vuotta, hoidot käytiin. Lopetettiin hoidot, olin raskaana, esikoinen oli 3kk kun olin taas raskaana. Että äläpä sinäkään esitä noin kaikentietävää ap. Ehkä teillä ei ole korvien välistä kiinni, mutta jollain toisella voi olla.

vaikka yrittäminen lopetettiin? Enköhän itse parhaiten tiedä oman tilanteemme. Joten lopetapa sinä toisten elämän analysointi.

ap