Jos saisit kaksi vuorokautta lapsetonta aikaa puolisosi kanssa niin miten käyttäisit sen?
Kommentit (37)
mutta oon aika varma, että ensimmäinen vuorokausi nukuttais ja levättäis kunnolla. Toka sitten käytettäis kaikkiin isompiin hommiin, jotka kotona ois pitänyt jo aikaa sitten saada tehtyä, mutta lapsen varjolla ollaan jätetty tekemättä. Ehkä siinä jossain välissä tulis vähän kuherreltuakin :P
Meille tuskin tulee sellaista vaihtoehtoa vielä moneen, moneen vuoteen. Olisin tyytyväinen edes 2h...
MUTTA jos saisimme sen 2vrk, ottaisimme varmasti hotellin, vaikka Helsingistä. Kierreltäisiin, käytäisiin elokuvissa ja teatterissa, syötäisiin ravintoloissa, tehtäisiin vähän ostoksia, toisena iltana juotaisiin kännit ja käytäisiin tanssimassa baareissa. Jännää etten edes ajatellut seksiä niin kuin moni muu. Seksiä saa vaikka joka ilta kotona, mutta paaaaaljon harvemmin, tuskin koskaan, pääsee rauhassa ulos syömään ja nauttimaan yhdessä ihmisistä, kaupungista ja elämästä.
välissä pienet nokoset ja illalla oopperaan, jonka jälkeen syömään ja muutamalle drinkille. Yö hotellissa muhinoimassa. Aamulla kiertelemään kaupungille käsi kädessä. Toisena iltana ulos ystävien kanssa ja ehkä vähän railakkaampaa menoa. Yöksi hotelliin, ettei vapaa menisi siivotessa ja remontoidessa.
Joko lapsivapaa viikonloppu tai lapsivapaa viikko-2 viikkoa.
Olemme kotona, nautimme, syömme hyvin.
Joko itse tehdään herkullinen ateria tai mennään ulos syömään.
Saatamme ottaa pikana matkan viikonlopuksi jonnekkin.
Vietämme matkustellen lapsivapaita viikkkoja.Olimme ja vietimme lapsivapaamme miten tehansa niin nautimme siitä ettei ole sitä hälinää.
Meillä on lapsivapaata vuorokausi tai kaksi VUODESSA!
sitten lähdettäisiin syömään jonnekin ja ehkä ajeltaisiin autolla jonnekin kivaan paikkaan vain olemaan. Nukuttaisiin pitkään, syötäisiin erityisen iso ja herkullinen ateria ja harrastettaisiin seksiä niin äänekkäästi kuin haluttaa. Ajeltaisiin kaupunkiin, ehkä shoppailtaisiin, syötäis ravintolassa, käveltäis ympäriinsä, istuttais kahviloissa ja keskusteltais. Illalla kavereiden luokse ja sen jälkeen johonkin ravintolaan tanssimaan. Sunnuntai kuluisi seksin ja herkuttelun merkeissä.
Esikoisen vauva-aikana vielä kaipasin, mutta toisen lapsen myötä parisuhteemme on kuihtunut - siis seksi. Toki ystäviä olemme ja siksi käymmekin joskus teatterissa ym. Mutta että olisin miehen kanssa enemmän kuin yhden illan... huh... mies varmaan tekisi töitä koneellaan ja minä lähtisin kaupungille:)
ja käytäisiin syömässä, loppuaika todennäköisesti ikävöitäisiin tuota pikku taaperoa.. Ja todennäköisesti haettaisiin ipana kotiin jo ennen ensimmäistä lapsivapaata yötä:D
Mies varmaan olisi mökillä ja minä kotona vetämässä kalsarikännejä.
Noin nuo lapsivapaat viikonloput aina menevät....
ruokaa, juomaa, seksiä, kirjoja, elokuvia ja stadiin teatteriin, museoon, mopomessuille, ostoksille jne. Seksi on pääosissa ja nukkuminen.
Teemme näitä pari kertaa vuodessa. Jaksaa taas ja parisuhde voi hyvin. Viimeksi olimme jouluostoksilla ja Hotelli Tornissa, nyt aiomme mennä 24 tunniksi ihan mihin tahansa hotelliin ihan vaan panemaan ja panemaan. Käymme välillä syömässä ulkona ja juomme välillä pari drinksua ja sitten takaisin hotelliin ja taas pannaan.
Olisin vaan hotellissa:-)
t. se, joka ei kaipaa lapsivapaata miehensä kanssa
luultavasti hotellissa tai risteilyllä tai kylpylässä
Bileet, jatkopäivä kaksin kalsarimeiningillä (pizzaa,leffaa,saunaa,seksiä)..
Tänään on pyöräilty Espoosta Helsinkiin, syöty ja kahviteltu. Nautittu auringosta.
Seksiä on harrastettu.
Nyt molemmat uppoutuvat lukemaan.
Huomenna itse ainakin lenkkeilen rauhassa, mitään yhteisiä suunnitelmia ei ole tehty. Ihana tehdä asioista extempore!
eli jotain sellaista pitäisi olla, mitä ei muuten ole. Varmaan kävisin kavereitten kanssa shopppailemassa ja mies menisi laittamaan rauhassa venettä.
Minä olen aamuvuorossa ja mies illassa joten just ja just ehkä törmätään tuossa ovella.
:D :D
Kysyt juuri velan normaalista arjesta...?
jossa voisi vaan flaneerata yhdessä käsi kädessä ja nauttia toistemme seurasta.
Eipä tule tapahtumaan pitkään pitkään aikaan :-(