Onko teillä jotain kaupunkia / kaupunginosaa, jonne et halua muuttaa siellä joskus tapahtuneen rikoksen tms. vuoksi?
Mulla on peräti viisi: Ulvila (Anneli Auer), Muurame (pedofiili), Koskela (teinimurha), Puotila (Eerika) ja Kivikkokin muistaakseni liittyy jotenkin Eerikaan, joten ei houkuttele.
Kommentit (13)
Tulilahti. Siellä olisi ollut kiva mökki mutta sanoin miehelle etten suostu tulemaan sinne :D kenties hassu olen.
Pk-seutu ja Tampere mutta ihan vaan siksi etteivät ole viihtyisiä.
Bodomin suuntaan en suostuisi telttaretkelle :D mut en mä muuten skitsoile, täällä Hgissä on varmaan joka paikassa sattunut jotain.
Laajasalo. Oudon paljon ollut murhia.
Eipä kait oikein mitään? Täällä E-P:llä Alajärven Menkijärvellä on takavuosina sattunut jos jonkinlaista murhaa ja vieläpä saman tien varrella, myös tosi raaka pedofiili asui siellä ja teki tekojaan siellä asuviin kuuroihin lapsiin. Mutta kyllä mä olen siellä pystynyt käymään, vanha sukulainen asui siellä viime vuoteen asti. Voisin asuakin mutta niin syrjäinen paikka ei ole omaan makuun.
Ehkä Helsinki ei houkuttele kun siellä sattuu ja tapahtuu vaikka mitä.
Myllypuro: Jammu-setä
Pietarsaari: vauvasurmat
Koskela: teinisurma
Seinäjoki: teinisurma
Tampere: delfiinit
Ei mulla ole mitään mutta Koskela ja Laajasalo jääneet paikkoina mieleen, ikävällä tavalla. En siis asu Hesassa enkä tiedä edes missä päin kaupunkia ne on.
En käsitä tällaista ajattelua, että ei voi asua kaupunginosassa, jossa vuosia sitten jossain asunnossa on tapahtunut henkirikos (jonka tekijäkin on jo kuollut). Kuvitteletteko jotenkin että Jammu-sedän henki vieläkin leijailee koko Myllypuron yllä?
Minun asuinpaikkani valintaan vaikuttaa paljon enemmän esimerkiksi todennäköisyys joutua rikoksen uhriksi ulkona liikkuessani. Ja kyllä, on paljon alueita joilla en tästä syystä haluaisi asua.
En halua muuttaa Eiraan, siellä murhataan poliiseja.
Kauppakeskus PUHOS ja sen lähiympäristö.
Vierailija kirjoitti:
En halua muuttaa Eiraan, siellä murhataan poliiseja.
Ja siellä asuu murhaavia psykiatreja
Puotila mullakin. Tulee niin inhottava fiilis kun ajatteleekin että kenties muuttaisi samaan taloyhtiöön tai jopa naapuriin.