Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeetä hoidattaa lasta jokapäivä mummolassa?

Vierailija
03.08.2007 |

Lapsi 1v. molemmat vanhemmat töissä (äidilä vuorotyö). Lapsi päivällä hoidossa. Jokailta tuodaan mummolaaan jos pitäisi olla isän kanssa kotona äidin iltavuoro. Eikä äidillä joka päivä tietenkään ole iltavuoroa mutta sit tuodaan muuten vaan tai isä tulee mummolaan ja lapsi hoidatetaan siellä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän mielestä hän on osansa tehnyt kun lapsi on hoidettu vaikka sitten mummolassa.

Vierailija
22/26 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äitisi vaikuttaa kovin keskenkasvuiselta ja vaikealta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isän mielestä hän on osansa tehnyt kun lapsi on hoidettu vaikka sitten mummolassa.

Vierailija
24/26 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne kuuluuu muillekin, kun mummo väsytetään päivittäisillä velvollisuuksilla. Kyllä siitä mummosta on muidenkin läheisten lupa olla huolissaan. Jos mummo ei lapsen hoitamiselta ehdi levätä, harrastaa, tavata muita ihmisiä, jne, niin kyllä tilanteesta silloin on oikeaa haittaakin.

Vierailija
25/26 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mummon velvollisuus. Mummohan on tuolloin töissä ilman palkkaa. Lapsenlapsesta tulee helposti riesa, eikä se rakastettu lapsenlapsi. Mummolla pitää olla oma elämä - eikä siihen kuulu päivittäinen lapsenvahtina olo!!!

Vierailija
26/26 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kysymys minun äidistäni ja hänen jaksamisestaan.

Minulla on oikeus olla huolissaan siitä että hänen tämän hetken tärkein tehtävä on hoitaa lapsenlastaan aina kun sitä vain vanhemmat keksivät haluta.

Te jotka sanotte että se on mummon velvollisuus tai että tottakai hänen kuuluu auttaa, miettikää olisitteko itse valmiita ottamaan vaikka siskonne lapsen joka päivä hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi