Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no niin tsepatkaapas tää mamma laihikselle

Vierailija
03.08.2007 |

olen noin 25vuotias kolmen lapsen äiti jolla pituutta noin metriviisviis ja painoa noin 96kg eli selvästi ylipainoinen. en mitenkään pääse kiinni mihinkään laihikseen aina kyllä ajattelen että kyllä mä vielä laihun ja että huomenna se alkaa, mutkun ei. ei se kuitenkaan ikinä ala vaan se siirtyy seuraavalle päivälle.

en omista edes omaa vaakaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on mukana pistelaskusysteemit ja muut. Eli ei ole pakko mennä mukaan tapaamisiin, jos ei halua, vaan voi laihduttaa kotonakin.

Vierailija
22/25 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeelle joka päivä ja lisäät voinnin mukaan matkaa. juo paljon vettä. pullat ja vaaleet namit pois samoin karkit. salaatteja teet aina erilaisia ettet kyllästy. varppina paino laskee. tsemppiä. 159/59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

liikkeelle joka päivä ja lisäät voinnin mukaan matkaa. juo paljon vettä. pullat ja vaaleet namit pois samoin karkit. salaatteja teet aina erilaisia ettet kyllästy. varppina paino laskee. tsemppiä. 159/59

Mutta usko tai älä olen sinun mitoissasi ensi kesänä, en anna periksi kun kerran alkuun olen jo päässyt!

162/94

Vierailija
24/25 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää liikunta ja laihdutus palstalle, sieltä löydätte helpommin oman pinon!!

Vierailija
25/25 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saako kysyä sulta Peppilotta, että laihdutatko sinäkin ja jos niin kuinka paljon?