Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papa-luokkasi ja kuinka monen kanssa olet ollut ilman kondomia?

Vierailija
02.08.2007 |

Onko ollut sukupuolitauteja? Kävittekö sinä ja mies sukupuolitautitesteissä ennenkuin aloitte olemaan ilman kondomia?

Katsotaan, että kuinka moni on hurjastellut seksuaalisesti ja onko siitä tullut jälkiseuraamuksia. Katsotaan, että onko kannattanut olla huolellinen näissä taudinehkäisy asioissa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole joukkoseulontoja kolmekymppisillekään, ainakaan meidän kunnassa.

Papan voi muuten otattaa neuvolassa, täällä ainakin. Siis vaikka ei olekaan raskaana. Ainakin sieltä voi kysyä että mihin pitää soittaa/mennä.

Kaikki joukolla papaan!

Vierailija
22/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aiemmin ollut II. Jo ennen kuin oli ollut yhtään yhdyntää todettiin kondylooma. Tullut ehkä pettingistä tai jollain muulla lailla.

Meillä päin on ikäseulonnat (30 v ensimmäinen). Muuten olen käynyt vuosittain omakustanteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

papa on yleensä 1 mutta joskus on ollut 3

olen ollut YHDEN miehen kanssa ilman kumia (ja yhteensä kolmen miehen kanssa) joten se siitä hurjastelusta. Mitää sukupuolitauteja ei ole ollut kummallakaan, tavanomaisia hiivatulehduksia lukuunottamatta. Testattu on, ei tosin silloin kun aloitettiin yhdessä, mutta myöhemmin noiden jatkuvien hiivatulehdusten takia.

Mitä tuo 3 sulla tarkoitti ja mitä tehtiin?

Vierailija
24/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskausaikana tutkita mitään kondyloomia ja solumuutoksia, eikä niitä välttämättä paljaalla silmällä näe. Sun pitää ehdottomasti mennä papa kokeeseen! Sinä vuonna kun täyttää 30v tulee kutsu joukkopapaan, mutta jos siihen on vielä sulla aikaa, niin mene heti tk:hon tai yksityiselle gynelle. Sairastettu kondylooma vaatii kerran vuodessa kontrollipapan siihen asti, kunnes papa on luokkaa I

Vierailija
25/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika papaan.

Vierailija
26/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

partnereita n 50. Kerran ollut kondylooma.

Vierailija
27/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän petti (oli fiksu käytti kortsua) ja mulla alkoi sinkkuelämä: elämäni toinen mies lahjoitti kondyloman -> papa lk3. ja kolmannelta sain klamydian. Sit viisastuin. Käyn nyk. säännöllisesti papassa.

Vierailija
28/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että niissä on käynyt jos muuten ei käy. Vai onko se vaan pääkaupunkiseudun juttu.

Vierailija
29/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kortsua olen ollut muutaman tapauksen kanssa, seurauksena on olleet herpes ja yksi abortti. Lisäks mulla on todettu HPV eli kohonnut riski saada kohdunkaulansyöpä. Onneks papassa ei kuitenkaan koskaan ole näkynyt mitään muutoksia, mitään muitakaan tauteja, tulehduksia tms. mulla ei ole koskaan todettu. Olen 30 v.

Vierailija
30/30 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun kannattaa ehdottomasti käydä parin vuoden välein papassa, kun kerran olet kondylooman saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme