Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v. Tupakkalakko onnistu viikon ja poltin 1 tupakan. Sit kävin lukemassa raskaus ja tupakka palstaa.

Vierailija
02.08.2007 |

Itkettää ja ihmettelen kuin joku raskaana oleva voi polttaa 10-20 savuketta päivässä. Itse en ole raskaana, mutta hoitoalalla ja lapsia, ja sen takia poden huonoa omaatuntoa että en voi polttaa. Haluaisin lopettaa, mutta se on VAIKEAA. Kamala morkkis kun poltin yhden, sillä lopetus on onnistunut ja päätin etten enää ikinä polta. Mutta miksi hitossa menin polttamaan sen yhdenkin ja pilaamaan viikon fiiliksen ilman tupakkaa. Riidelty ollaan miehen kanssa ja uusi työpaikka, joten stressiä on, mut siitä huolimatta. Voi jee, miten te ihmiset ONNISTUTTE? Miksi mä olen näin huono paska? Muutenkin mulla on jotenkin ulkopuolinen olo, ihan kuin kattelisin itteeni ulkopuolelta. Onko mulla jotain dissonaatio-ongelmia? Voi jestas kun tietäisi olenko edes tältä planeetalta. Haluaisin mennä keskustelemaan, mutta pokka ei riitä. Haluan olla normaali. Kuusi vuotta sitten sairastuin synnytyksen jälkeiseen psykoosiin ja siitä lähtien olen miettinyt ja pelännyt uutta sairastumista. Se pilaa koko elämän. Siksi olen polttanut. Ulkoisesti kaikki hyvin ja lapsille annan parasta. Mutta miehen kanssa vaikeeta. Tulihan taas viestiä, mutta mistä saada tukihenkilö, joka tietää, tuntee, osaa auttaa. Kuitenkin joka päivä pitää toimia, mennä eteenpäin ja saan kamalia morkkiksia kun poltan kun haluan olla hyvä ja puhtoinen malli lapsille. Miksi en pysty siihen? Miten pääsen yli? Voisin kirjoittaa romaanin tästä, huh heijaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tulee repsahduksia. Et tosiaan sen yhden kessun vuoksi ole huono ihminen :) Ei muuta kun lakkoa jatkamaan vaan! Yhden tupakan jälkeen tulee tietenkin vähemmän vieroitusoireita kuin vaikka 10:n.

Tsemppiä!

t. toinen kessukeuhko, monesti lopettanut ;)

Vierailija
2/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt yhteen tupakkaan katkea. Tavallaan annat tuolla *yhden tupakan repsahduksella* itsellesi tekosyyn/luvan polttaa lisää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain luottaisin siihen että kaikki onnistuu. Vaika erottaisiin, en sairastuisi uudelleen jne. ap. Voikun täältä löytyisi joku ihan mielenterveysammattilainen joka osaisi auttaa. ap.

Vierailija
4/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on luultavasti vain meitä keittiöpsykologeja, joista ei ole itsemurhaasi ehkäisemään kuin ehkä hetkellisesti. Lastesi takia: hakeudu hoitoon. Ei ole normaalia, että tupakkalakko ajaa tuollaiseen tilaan ihmisen.

Mistä sinulle on tullut niin suuri kynnys hakeutua juttelemaan ammattiauttajalle? Onko sinulla jotain huonoja kokemuksia heistä? Itse olen sairastanut depression, ja mulle psykiatrilla ja psykologilla käynnistä oli todella apua, vaikka tietysti lääkityskin auttoi. Jos sinua noin hirveästi olosi pelottaa, niin mielestäni voisit käydä ihan vaikka sillä " kartoituskäynnillä" juttelemassa.

Vierailija
5/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin et hullun papereita saa siitä, että käyt psykiatrilla. Se on tätä nykyä normaalia -et ole epänormaali, jos olet sairas! Ei sinun tarvitse tuosta huonoa omaatuntoa potea.

Vierailija
6/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sodassa ja tappanut ihimisiä. On luottamuksellisesti kertonut siitä minulle, enkä ole saanut puhua siitä kellekkään. Paha olo ja syyllisyys ja pelko jos miehellä vinksahtaa. Kovuus näkyy hänessä ja se että on joutunut kokemaan kovia. Itse joudun alistumaan. Toisaalta rakastan, mutta olen alistetussa suhteessa. ap.