Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hillitä omaa raivoa lapsen kiukutellessa?

Vierailija
15.10.2008 |

Aloitin nyt syksyllä työt, lapsi 3 v. Hoidossa kaikki mennyt loistavasti! Lapsi viihtyy todella hyvin! Äidillä vaan tuntuu olevan pinna kireällä (työstressiä) ja hermostuu turhan voimakkaasti, kun esim. lapsi vetkuttelee pukemisissa. Mitä mun pitäisi tehdä, että en enää niin hermostuisi??? =( Harmittaa...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei noita tarratauluja ja muita ole otettu käyttöön lainkaan. Ei missään asiassa. Myös mun mielestä perusarkihommat pitäisi sujua ilman lahjomista. Tai ainakin ilman tuollaista johdonmukaista jatkuvaa lahjomista. Meillä toteutetaan ennemminkin sitä, että joskus saa reippaasta käytöksestä ihan yllärinä ruuan jälkeen keksin. Siis että mainitsen keksin antamisen yhteydessä, että tää tulee siitä aamullisesta reippaasta pukemisesta.

Mutta ap:lle: Auttaisko, jos lapsi saisi valita jotain päällepantavaa itse. Eli laitapa vaatteet päälle, niin saat valita laitatko tämän pipon vai tämän toisen? Uskon kyllä tuon pinnan kiristelyn, sillä meillä on ollut molemmilla tuo pukemisvastaisuus parivuotiaana. Sillon koitetaan ensin ns. harhauttamalla ja sitten puetaan väkisin itkun kanssa, jos ei em. toimi. Ja tuota harhauttamista ("Onkohan pihalla kaivinkone, mennäänpä äkkiä kattomaan?") ei jatketa todellakaan pitkään.

Toivon sulle pitkää pinnaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme