Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni pyysi kaasoksi. Nyt olen työjuhta ja ystävyys on kyllä kohta katkolla.

Vierailija
02.08.2007 |

Sanoin kaasoksi lupautuessani, ettei mulla ole aikaa kauheasti, koska teen gradua, olen raskaana ja minulla on pieni lapsi. Töissäkin pitäisi käydä. Ystävä lupasi, että riittää, kunhan olen henkisenä tukena ja autan hääpuvun valinnassa.

No, nyt otan vastaan ilmoittautumisia, teen istumajärjestystä, järjestän ohjelmaa + polttareita, väkerrän hääkarkkeja. Kun kieltäydyin muiden koristeluiden askarteluista, morsian sai raivarin.

Mä en varmaan koskaan mene itse naimisiin, en ainakaan pidä häitä. Vihaan jo koko häitä sydämeni pohjasta.

Kummallisinta tässä on se, että morsian ei ole normaalisti tuollainen perfektionisti eikä yhtään " häähullu" . Nyt häiden lähestyessä hänestä on tullut hysteerisen tarkka joka asiasta. En olisi koskaan voinut hänestä kuvitella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhettakaan että oisin saanut kiitoslahjaa, ei olla saatu edes hääkuvaa!

Vierailija
2/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kaverin" takas maanpinnalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun " ystävälle" kelpasi vaan raha..eli kutsu tuli polttareihin, kun kaasoille kävi ilmi, että polttarit maksaa 170/hlö. No, ne maksoi " vain" 120¿. Kutsu tuli häihinkin, muttei koskaan kiitoskorttia. Ja kaveri ei enää häiden jälkeen edes tule käymään.

Vierailija
4/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun " ystävälle" kelpasi vaan raha..eli kutsu tuli polttareihin, kun kaasoille kävi ilmi, että polttarit maksaa 170/hlö. No, ne maksoi " vain" 120¿. Kutsu tuli häihinkin, muttei koskaan kiitoskorttia. Ja kaveri ei enää häiden jälkeen edes tule käymään.

Voisiko joku tarkentaa?

Näistä ketjuista on ihan hyötyä, kun itsekin kaasoilen..