ällöttävin textipaita tuli vastaan tänään:
lintsillä tuli vastaan kerrassaan
oksettavan ruma mies, jonka paidassa luki:
TELTTA PYSTYSSÄ.
h y i h e l v e t t i , että ihan pahaa teki...
Kommentit (20)
" Minä olen lihava. Sinä olet ruma. Minä voin laihduttaa."
Pisti kyllä hymyilyttämään.. =)
Vierailija:
mä taas näin yks päivä tuolla kaupungilla tosi oksettavan miehen, jolla paidassa teksti: en ole gynekologi, mutta voin silti vilkaista! tai jotain sinnepäin..
/
Vierailija:
lintsillä tuli vastaan kerrassaan
oksettavan ruma mies, jonka paidassa luki:TELTTA PYSTYSSÄ.
" Katso minua silmiin, sillä rintani eivät osaa puhua sinulle" . Mun mielestä se paita ei ollut ollenkaan vitsikäs, vaan jotenkin kuvottava. Ehkä jonkun päällä olis ollut hauska, mutta ei sen naisen päällä.
Vierailija:
" Katso minua silmiin, sillä rintani eivät osaa puhua sinulle" . Mun mielestä se paita ei ollut ollenkaan vitsikäs, vaan jotenkin kuvottava. Ehkä jonkun päällä olis ollut hauska, mutta ei sen naisen päällä.
vituttaa, kun miehet puhuu tisseille...
Siis minkä tahansa noista edellämainituista. *Puistatus*
valkoinen raita pystysuorassa ja alla teksti " pystyraita hoikentaa" . Mun mielestä se oli aika hauska :)
" Jos etsin uskollisuutta, hankin koiran."
Siis häh. Kuka pettää ja ketä. Ja sitten se, että miksi mä aina syynään noita paitoja ihmisten päällä. Vähän mua aina hymyilyttää, kun irvistelen ja silti luen niitä, pitkiäkin tekstejä. Pitää tuijottaa, että ehtii esim. vastaankävellessä. :)
paidassa luki: Mulle ei v*******! Siis jo on!
Mukavampi oli kaksosten isän paita, jossa luki: Suutarikin tekee parilliset.
TELTTA PYSTYSSÄ mutta ei hän mitenkään erityisen ruma ollut. Ehkä hieman tukeva mutta ihan normaalin näköinen.
" good guy goes to heaven, bad gys go to pattaya "
Musta toi kertoo ihmisestä niin paljon...
Mä varmaan sitten aiheutan tänään närää kun liikun kaupungilla =) Mulla on päällä paita missä lukee " today´s a bit bad day"
Ei tosin kissna kokoisilla kirjaimilla, mutta kuitenkin =)
Jos näet lukea tämän,
narttu on pudonnut kyydistä.
Hauska!
:) viihteellä kun oli yhden ukon päällä.
mä taas näin yks päivä tuolla kaupungilla tosi oksettavan miehen, jolla paidassa teksti: en ole gynekologi, mutta voin silti vilkaista! tai jotain sinnepäin..
kyllä oksetti, ja vielä alkuraskauden pahassa olossa muutenkin olen :/