Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on huonoja ystäviä tosilleen??

Vierailija
02.08.2007 |

Lueskelin tuossa parikin juttua naisten välisestä ystävyydestä ja pakko on kyllä ihmetellä miksi naiset on niin susia toisilleen???

Itselläni on muutama tosiystävä ja aika paljon sitten ns. kavereita/tuttuja, mutta jos nyt rehellisesti oikein ajatuksen kanssa mietin, niin heissäkin on useampi tyyppi jotka juoruaa jatkuvasti toisista lisäämällä aina jutun perään et älä sit vaan kerro..., hakemalla hakevat moitittavaa/ arvosteltavaa toisista samaan kaveripiiriin kuuluvista, pettävät lupauksia ja unohtavat sovittuja tapaamisia. Lisäksi jotenkin tuntuu että ollaan jopa vahingoniloisia toisten ongelmista ja koitetaan nujertaa toisten positiivisuus.

Itse olen jo ajat sitten sisäistänyt sen että jos tekevät sitä muille, olen tuskin mikään poikkeus eli myös minun tekemiseni päätyvät porukalla ruodittavaksi kun en ole paikalla. En enää kerrokaan oikeasti tärkeitä/salaisia juttuja muille kun niille muutamalle jotka eivät koskaan kerro minulle muidenkaan jutuista.

Lisäksi just se ärsyttää muakin et jos sovitaan et huomenna soitellaan ja mennään sit illalla johonkin, minusta se on silloin sovittu juttu eikä sitä jätetä ainakaan perumatta jos ei päästäkään. Ja peruuttamiseenkin pitää olla joku muu syy ku se et naapuri tuli just kahville, sille voi kyllä sanoa kohteliaasti et mulla on jo sovittuna muuta, katellaan myöhemmin.

Ja se vielä mikä naisissa kummastuttaa, miksi ei voi tehdä porukalla jotain kivaa, aina vaan kaksistaan ja tuntuu et se kolmaski pyörä on liikaa!!?? Ihan niinkuin lastentarhassa aikanaan. Miesten kanssa kaveeratessa tämä ei ole ongelma, aina soitellaan kaikki kahville tai saunomaan ja kaikki sopivat samaan paikkaan eikä siellä lauteilla arvostella esim. Peten munan kokoa kun se menee edeltä suihkuun.

Naiset on hyvin useasti huonoja kavereita, miesten kanssa on helpompaa viettää aikaa. Kun sovitaan jotain, siitä pidetään kiinni ja he osaavat iloita myös toisten onnenpotkuista.

Esim. Jos mies ostaa uuden auton ja kertoo saaneensa sen vielä halvalla,muut ukot taputtelevat selkään ja onnittelevat ostoksesta. Naiset vastaavasti onnittelevat ensin mutta myöhemmin kun Leena kääntää selkänsä, alkaa Pirkko ja Liisa ihmetellä miksi Leena osti niin rumanvärisen auton ja kun tarkkaan katsoo, niin siinähän on lommokin jo valmiiksi, itse ei kumpikaan olisi moista virheostosta kyllä edes tehnyt....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä suunnalta kohdattu vääryys ja epäkunnioittava kohtelu synnyttää kaunaa ja kilpailua naisten kesken. Miesten sanotaan kilpailevan keskenään jatkuvasti mutta katsokaa millaista esim työelämä on todellisuudessa, nainen kokee naisen vihollisena, syyttää ja syyllistää, kun taas miehet taputtelevat toisiaan harteille " hyvä veli" -hengessä.

Vierailija
2/2 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa on toki eri tavalla rento meno, ja esim. nyt vasta sinkkuuntuneena tykkään lähteä miespuolisten kavereideni kanssa pitämään hauskaa, he osaavat viihdyttää ja saada ajatukseni pois erosta. Mutta naisten kanssa käydään syvällisiä keskusteluja, itketään ja nauretaan aivan eri tavalla. Heille voin puhua erosta ja käsitellä sitä kun siltä tuntuu. Unohtamatta vastavuoroisuutta, eihän kukaan toki halua ilmaiseksi terapeutiksi ryhtyä. Sitten jos on isompi naisporukka, niin pääasiassa vain nauretaan, ja jätetään analysoinnit vähemmälle. :)

Mulla on ihania ystäviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme