Nyt loppui!
Tänä kesänä minulla on ollut paljon aikaa ja olen lueskellut av:ta päivittäin.
Täällä on hauskoja juttuja.
Täällä on joitakin hyödyllisiä juttuja.
Olen saanut täältä joitakin hyviä neuvoja.
Täällä pyörii paljon ilkeitä ja pahantahtoisia ihmisiä.
Täältä on monesti saanut pahan mielen.
Ennen av:ta en tiennyt, että niin monet äidit ajattelevat muista äideistä ja lapsista niin paljon pahaa.
Viimeksi eilen aloitin tyhmä ketjun, jossa kysyin jaksamisesta raskausaikana. Monet pyhimysäidit antoivat ymmärtää, että olen laiska paska, jos en jaksa painaa töitä supistusaaltojen keskellä aina raskausviikolle 42.
Minä en enää halua käydä täällä.
Kommentit (7)
ystävällisempi meiniki. Yksi sopii yhdelle ja toinen toiselle. Mun makuun se palsta on liian siirappinen.
En ollu lukemassa sun eilistä ketjua. Tosi ikävä jos joku ei tajua että jos viiltää niin viiltää. Se on neuvolani mukaan syy saikulle jos ei kykene työhön. Käveleminen on osa työpäivää, tuppaa unohtuun monelta.. Oma työni on astetta fyysisempää ja ihan sata varma jossain välissä alkaa viiltään.
Toinen hyvä syy saikulle on oksentaminen. Milläs teet töitä jos pitää pussi kädessä tehdä töitä ettei linjalta joudu pois vaan voi vauhdissa heittää laatat?? Just joo.. ;) Samalla voi miettiä miltä yleinen heikotus tuntuu jos oksentaa sisuksiansa ulos. Harva meistä oksennustautisena töissä on.
Sun kannattaa ehdottomasti jäädä roikkuun kanaville! Mitäs sitten jos joku on eri mieltä kanssasi? Ei aina oo keikessa samaa mieltä. Mekin varmaan ollaan monessa samaa mieltä ja eri mieltä.
Muista että jokasella on oikeus mielipiteeseensä, jos on tehnyt itse loppuunsaakka raskaana työnsä niin hyvä sillai! Kai se on heiltä pois jos sinuun sattuu liikaa. Jokanen kokee kivun erilailla ja jokanen on erilainen liitoksiensa kanssa!
Käytä itse omaa maalaisjärkeäsi kun luet tekstejä, jokkut ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Mutta ei siitä kannata pahastua. Ehkä se joka hermostuu sulle yhdestä aiheesta taas tukee toisessa?
Häntä pystyyn ja onnellista masuaikaa!
Onko tämä sellaista viihdettä, tämä ilkeily. Siis saako siitä jotain nautintoa, että nyt pääsee kinastelemaan, saa sanoa vastaan johonkin aivan ilmeselvään provoiluun, kun tietää valtaosan olevan itsensä kanssa samaa mieltä.
Ap, kaksplus on ok paikka, muttei toimi ikinä. Toinen suht asiallinen on suomi24:lla odottajien palsta.
Onhan se niinkin että toisille tällainen on viihdettä ja toisille ei. Täällä nyt näyttää olevan tyylinä olla mahd ilkeä. Jos kaipaa muuta niin kannattaa katsella muitakin palstoja.
Tosta jaksamisesta tapellaan muillakin palstoilla. Kun ei tajuta tilanteiden olevan erilaisia niin ei. En minäkään juuri viitsi täällä pyöriä nykyisen tyylin takia.