Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUPPA-KAaos: 'Ei vauvoja kauppaan!' - KOHTASITKO SINÄ TÄMÄN HULLUUDEN?!

Vierailija
21.05.2025 |

Hei kaikille!

Olen täysin raivoissani ja tarvitsen teidän mielipiteet tästä järkyttävästä tilanteesta, joka sattui minulle kaupassa tänään. En tiedä, olenko vain yliherkkä vai onko tämä todella sellaista käyttäytymistä, joka ei kuulu suomalaiseen yhteiskuntaan?

Olin kaupassa pienen vauvani kanssa, kun edessämme oleva keski-ikäinen nainen alkoi katsella ostoskoriaani ja sitten, täysin yllättäen, hän sanoi minulle: "Eikö sinulla ole mitään parempaa tekemistä kuin tuoda tuo pieni kauppaan? Hänhän on vaan häiriöksi."

En meinannut uskoa korviani! Miten joku voi olla noin röyhkeä ja julma? Vauvani on osa perhettäni ja hänellä on täysi oikeus tulla mukaan kauppaan. En tiedä, olenko tehnyt jotain väärin vai onko tämä vain yksittäinen hullu tapaus, mutta haluan tietää, onko teille sattunut jotain vastaavaa?

Onko meidän oikeasti oltava varuillamme, kun tuomme vauvojamme kauppaan? Onko tämä uusi "normi", että vauvat ovat "kiellettyä" julkisissa tiloissa? Miten voimme suojella itseämme ja lapsiamme tällaiselta loukkaavalta käytökseltä?

Odotan innolla teidän kommenttejanne ja kokemuksianne! Onko tämä vain minun mielikuvitustani vai onko tämä todella ongelma, johon meidän on puututtava?

P.S. Tämä keskustelu on NIIN TÄRKEÄ, että jakakaa se laajasti! Meidän on nostettava esiin tällainen epäasiallinen käytös ja puolustettava oikeuksiamme vanhempina! 🤱💪

#VauvatKaupassa #KiellettyKäytös #Vanhemmuus #Yhteiskunta #Röyhkeys

Odottelen innolla teidän reaktioitanne ja keskustelua! 🌟🔥

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä silläaikaa, kun appi ja anoppi JÄRJESTELIVÄT KEITTIÖSI UUDELLEEN?

Vierailija
2/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan tapahtui kun äitisi sai tietää isänsä 83 vee sivusuhteesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mutta mikään järjestelmä ei pysty poistamaan keskuudestaan vapaana kulkevia mt-potilaita. Niitä vaan pitää sietää. 

Mukavana uudistuksena koen kauppoihin ilmestyneet, erityiset koirakärryt, joissa voi ottaa koiran ostoksille mukaan.

Minäkään en katso suopeasti esim. m usta laisten maleksimista myymälätilassa. 

Vierailija
4/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikeassa, mutta oli tökerön suora ja onko se lapsellekaan niin kiva paikka. Lapset ovat äänekkäitä ja meluisia, se on ymmärrettävää, mutta muut eivät kestä valtavaa määrää meluisia ihmisiä kaupassa oli aikuinen tai lapsi. Haluavat ihan rauhassa asioida kaupassa. Kaupan musiikki jo häiritsee kovana ja mainokset.

Vierailija
5/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vauvaa voi kotiin jättää itekseen kaupassa käynnin ajaksi, mulla oli aina vauva mukana asioidessani, oppi kasvaessaan hyvin miten kaupassa toimitaan ja pieniin kärryihin ottaa sopivat tuotteet, jossain iässä otin plussa rinnakkaiskortin kun kävi itekseen kaupassa. Oppia ikä kaikki. Olen ihmetellyt kun vanhemmilla ihmisillä  kilahtaa kun näkevät nuorisoa.

Vierailija
6/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sä taas viitsitkin sepittää vain huviksesi.

Vierailija
7/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi kirkuu tai huutaa niin sitä ei oikeesti jaksa kuunnella. Hiljaa oleva lapsi on ihan okay.

Vierailija
8/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan tapahtui kun äitisi sai tietää isänsä 83 vee sivusuhteesta :(

Entäs sitten? Vauva on tulosta tuosta sivusuhteesta.

Vierailija
9/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut ottavat ihan tosissaan. 

Vierailija
10/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut ottavat ihan tosissaan. 

Totta, se huvittaa itse asiassa vielä enemmän kuinka halpaan tyhmät menevät.

Vierailija
11/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun lapseni oli jo kävelevä taapero, menimme päiväksi rattaiden kanssa kaupungille, leikkipuistoon,  eräs mies kuuluvammalla äänellä sanoi, ettei ymmärrä miksi pitää rattaita kuljettaa kun lapsi kävelee, ei tajunnut että lapsi nukkuu niissä kun alkaa väsyttää. Moittijoista ei kannata välittää koska eivät tajua että pienet lapset ovat aina vanhemman mukana.

Vierailija
12/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita että kersa oli jo puoli tuntia huutanut suoraa huutoa. 

Vierailija
13/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä keksittyjä provoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän