Arvatkaapa mitä mä teen, kun puhelinmyyjä soittaa?
Jos huomaan numerosta, että puhelinmyyjä soittaa, niin annan luurin esikoiselle (vähän yli 3v) ja käsken häntä sanomaan ettei äiti pääse puhelimeen ja sanomaan heippa ja lopettamaan puhelun.
Kommentit (11)
Terveisin Teppo Tietämätön. En oo ketjun aloittaja..
Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ¿/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.
Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.
Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.
Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.
Niin he voivat ottaa sinuun yhteyttä silti. Esim monet isot lehtilevikit omaavat noin 30 lehteä..
venytän puhelua ja juttelen nuita näitä ja kun se meinaa lopettaa niin taas kiinosstaa lehdet. aina yli 5 min
heti kun sanon etten tilaa. kiittää ja toivottaa hyvää päivänjatkoa iloisesti.
Kyllä niille voi sanoa ystävällisestikin että ei kiitos, en tilaa. Niin minä teen ja aina ovat uskoneet.
Ihmisiä hekin ovat.
miesmyyjä kaupitteli jotain digikuvaukseen erikoistunutta lehteä. Sanoin ei kiitos. Kysyi omistanko digikameraa, sanoin joo, hän siihen, että miten sä osaat kuvata ilman kyseistä lehteä. Sitten alkoikin jo tulla kyselyitä, että eikö oikeasti ole varaa maksaa 6 euroo tästä lehdestä. Ei ollut siitä kyse vaan siitä, että kyseinen lehti ei mua kiinnosta ja ei ole tapana tilata puhelinmyyjiltä. No sitten pitikin iskee luuri kiinni!
Ukko lähti toisen mukaan, en pärjännyt yksin, olin ihan rikki, mutta rahaa oli pakko tienata. Arvatkaa monetko itkut sain teidänlaistenne takia.. Nyt olen tavallisessa toimistotyössä, mutta koskaan, ei koskaan tulisi mieleen kiusata puhelinmyyjää..
sanotaan vaan lyhyesti En osta mitään, kiitos hei! tai jotain tuon tapaista. Ja luuri kiinni päälle. Kun minäkään en millään jaksaisi ensin kuunnella sitä aloitusdiipadaapaa ja sitten enostamitään ja myyjä on ihan pettynyt ja sitten lopetusdiipadaapa.
Laittaa PIENI LAPSI VALEHTELEMAAN!!! En ymmärrä edelleenkään tuollaista aikuisen moraalia, pistää lapsi vastaamaan puhelinmyyjälle. Sanokaa vaikka heti että kiitti ja hei, mutta älkää laittako lapsia vastaamaan ja valehtelemaan. Oli säälittävää kuulla lapsen valehtelevan tai vielä kysyvän äidiltään jotain vaikka juuri vastasi puhelimeen ja sanoi ettei äiti ole kotona. Miettikää asiaa ennen kuin noin teette. Opettaa noin valehtelun " jalo taito" lapsille. Työ ei todellakaan ole arvossaan ja puhelinmyyjät raivostuttavat jne.. kuten itseänikin vaikka tuota jouduin tekemään. Kaikki valehtelu, ilkeät sanat ja muut ei vedä vertoja sille kuinka paha mieli tuli siitä että laitetaan noin 3 vuotiaat asialle. Sietää hävetä tuollaista opetusta!