Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna aion kantaa ystäväni tavarat hemmettiin!

Vierailija
01.08.2007 |

Meillä on nimittäin yhteinen kirpputoriloossi ja yhtään ainoata kertaa ystäväni ei ole järjestellyt tavaroitaan omalla puolellaan, se on kuin mikäkin kaatopaikka. Ja muutenkin hän on minuun suuttunut, joten huomenna, kun on tilityspäivä ( hän ei edes aio vaivautua paikalle tilitystä tekemään), aion kantaa ystäväni tavarat pois sieltä, annan ne hänelle seuraavana päivänä. Minä olen niin raivoissani ystävälleni! Ei pitäisi ikinä ottaa mitään yhteistä, vaan aina vaan tehdä itselleen!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan siltä..

Vierailija
2/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tosiaankaan ole mikään pilkunviilaaja, en! Mutta rajansa kaikella, tuntuu että mua vaan käytetään hyväkseen!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ihmiset osaa ajatella kaikkea tai ottaa huomioon, tuskin se sua kiusatakseen noin tekee vaan ihan ajattelemattomuuttaan.

Vierailija
4/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vien hänelle! Ei hänelä ole silloin voimassa olevaa sopimusta, joten se on luvallista!

ap

Vierailija
5/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sen hakea kamansa itse.

Vierailija
6/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en viitsi sinnekään jättää, kun itse jatkan sopimusta mutta YKSIN! Etsiköön pöydän muualta!

Vierailija
7/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirppari on 25km päässä??? Jos oot hyvä ystävä, niin oisit vaivautunu itse järjestelemään ystäväs kamoja kun ilmeisesti omistat auton ja asut lähempänä. On siinä ystävä...

Vierailija
8/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ja viet sille kotiin.. Onhan tuommonen ärsyttävää käytöstä, mut miten oli kuvitellut pystyvänsä käydä siistimään pöytää, jos ei oo autoa ??? Tai miten te ap asian sovitte ?

Vierailija
9/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloja saa ärsyttää tosi pitkään ennen kuin räjähtää ja silloin räjähtää kunnolla. :)

Vierailija
10/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite et ole myynyt niin yhtään mitään kun sinulla on vain pelkkää ylihinnoiteltua rojua tiskissä.

Vierailija
11/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteinen pöytä vuokrattu ja nyt ystäväsi kuvittelee, että hänen tavaransa voivat edelleen lojua siellä, koska SINÄ jatkat kuitenkin vuokrasopimusta. Ei muuta kun otat ne rojut sieltä pois, jatkat sopimusta yksin ja jätät sinne vain omat kamasi. Viet kaverisi rojut vaikka omaan varastoosi, ja kun kaveri niiden perään kyselee, niin sanot, että eihän ne ole enää moneen viikkoon myynnissä olleet!

Vierailija
12/17 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyhjensin kaikki kaverini tavarat ja sulloin muovipussiin, huomenna vien ne hänelle töihin, samalla annan hänellä kuuluvat rahat! Ja kyllä täytyy sanoa että tuli siisti loosi, kun sai kaikki kaverini vanhat vaaterievut pois, itse myyn lähinnä kirjoja ja pelejä ja DVD:tä, vaatteet roikkuu siististi rekillä!

Saa nähdä minkälaisen vastaanoton huomenna saan, kun nakkaan vaatteet hänen eteen!

ap

Vierailija
13/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole edes maininnut asiasta, että turhaan te minua kritisoitte. ja tässä on tapahtunut muutakin, tämä samainen kaveri ei ole puhunut nyt viikkoon minulle, vaikka ei ole mitään syytä mököttää!!

Ja huomenna saa tulla mukaan ja tehdä uuden sopimuksen, en minä ala asiasta kiukuttelemaan, mutta saa vuokrata oman loossin ja jos ei tule niin tavarat otan mukaani ja vien hänelle!!

Tulen huomenillalla kertomaan miten meni!

ap

Vierailija
14/17 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte ihan ihme kurahaaroja mitä te ap:tä haukutte t. koti-isä

Vierailija
15/17 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei ole puhunut minulle ja tänään pitäisi mennä sopimaan uuden viikon vuokrasta ja saada kuluvan viikon tilitykset. Ystäväni ei ole ottanut minuun mitään kontaktia, onko hän yleensä lähdössä vai ei, en yhtään tiedä. Ja kyllä se on hänen asiansa ottaa asia puheeksi ja lopettaa murjottamisensa.

Minä tosiaankin aion tänään pakata hänen tavarnasa ja tuoda ne huomenna hänelle! Ja tietty siinä samassa tuon hänelle hänen saamansa rahat myynnistä. Ja se loosi on sen jälkeen yksin minun, ei tarvitse enää tuollaista ihmemurjottajaa kestää.

Tiedoski vaan että ollaan samassa työpaikass! Että ei todellakaan ole vaikea huomata jos joku murjottaa!

ap

Vierailija
16/17 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaloja saa ärsyttää tosi pitkään ennen kuin räjähtää ja silloin räjähtää kunnolla. :)

Paitsi yhtä mun ex-ystävää, joka tuiskahtelee mennen tullen milloin milläkin syyllä. Oli muuten pirun mustasukkainen ja omistushaluinenkin. Mut sit ap:lle, olette valinneet huonon kirpparin, kun henkilökunta ei pidä pöytiä kunnossa. Ja jos kaverin touhut ärsyttää niin kamat veke ja pidät pöydän itselläsi, ei se sen kummempaa ole :).

Vierailija
17/17 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Paitsi yhtä mun ex-ystävää, joka tuiskahtelee mennen tullen milloin milläkin syyllä. Oli muuten pirun mustasukkainen ja omistushaluinenkin. Mut sit ap:lle, olette valinneet huonon kirpparin, kun henkilökunta ei pidä pöytiä kunnossa. Ja jos kaverin touhut ärsyttää niin kamat veke ja pidät pöydän itselläsi, ei se sen kummempaa ole :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä