Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittani 162cm/69kg, arvatkaa vaatekokoni!

Vierailija
01.08.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja VALITETTAVASTI kokoa 40 tai L... joskus joku malli/matsku menee hyvällä tuurilla 38 tai M ja JOSKUS jopa S...

Vierailija
2/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko 34/36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, 6, kun rinnanympärys on mulla hieman suuri, samoin rasva kertyy persuksiin ja reisiin joten housuissakin koko on siksi 44.

Ei mitenkään mahdu normaalimalliston vaatteet päälle muutoin kuin jättikokoina

Vierailija
4/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot varmaan ihana. ja laiha ja tosi magee. ihana ihana ihana. kateeks käy. mä oon just semmonen valas. säälittävä. kunpa olisin kuin sä. ihailen.

(ei kakkonen vaan joku muu)

Vierailija
5/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaate koko n 40.

Vierailija
6/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse ne kannan =) =)

t: nro 2

Vierailija
7/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko pääosin 40, alaosissa L (leveä lantio) ja yläosissa menee M-L.

Laihduttaa kyllä aion, toiveena mahtua 38-kokoon.

Vierailija
8/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että painoin tammikuussa 91kg ja nyt 69kg! Paidoista ok 38-40 ja housuista 40. Tarkoitus olisi päästä 58kg ensi kesään mennessä.

Vierailija
9/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vaatekokosi ei ole mikään, koska L koko on sinulle armottoman pitkä lahkeista ja hihoista ja M kokoon saatat sulloutua, mutta se ei rasvamakkaroittesi päälle ole mikään esteettinen näky. Pahimmillaan valitset varmaan seppälästäsi S:n, kuvittelet edelleen olevasi nätti ja hoikkis.

Vierailija
10/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikea vaatekokosi ei ole mikään, koska L koko on sinulle armottoman pitkä lahkeista ja hihoista ja M kokoon saatat sulloutua, mutta se ei rasvamakkaroittesi päälle ole mikään esteettinen näky. Pahimmillaan valitset varmaan seppälästäsi S:n, kuvittelet edelleen olevasi nätti ja hoikkis.

Jos tuo oli minulle tarkoitettu... Niin käytän oikeastaan vain hameita joten L-koon (housujen?) pituus ei ole ongelma. M-L-koon paidat taas ovat kumpikin ok vähän merkistä riippuen, hihat eivät ole liian pitkät ja sellaiseen M-kokoon en edes yritä sulloutua missä makkarat pursuilee. S-koosta en ole pitkiin aikoihin edes haaveillut...

ap

Vierailija
11/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisissa taas (esim. H&M) pienet.

Vierailija
12/12 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä joudun käyttään paidoissa kokoa 42-44 / XL-XXL ja housuissa kokoa 42-44/ 32 tuumaa. 10 kg hoikempanakin jouduin käyttämään paitakokoa 42, isot rinnat nääs vaatii tilaa puseron sisällä.. Ja levee lantio vaatii osansa myös housuissa. Vyötäröltä menis pienempikin koko, mut lantio ei taas niihin mahdu. Sitten pitää käyttää housuja jotka roikkuu vyötäröltä. Ou jee... H&M:n vaatteisiin en mahdu sitten millään. Niitä vaatteita pitävän täytyy olla lauta. Sori vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi