Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu jatkuva lievä kuvotus?

Vierailija
31.07.2007 |

Raskaana en ole, mutta jo useamman viikon ajan ollut raskauspahoinvointia muistuttava, iltaa kohden voimistuva kuvottava olo. Tietääkö kukaan, mistä voisi johtua?



Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli viikonlopun yli, sellainen, että oksetti iltaisin tosi paljon ja muutenkin, mutta sitten meni ohi, enkä kertaakaan oksentanut tms.

Vierailija
2/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus, anemia,stressi (tai muut henkiset syyt), korvanpainetauti, fibromyalgia...



Terv. Lääkäri



Muita oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tällaista joskus kauan sitten ennenkin, mutta ei vuosiin. Nyt taas pari viikkoa sitten alkoi tämä ihmeellinen olo. Tosi ärsyttävää. Minäkään en ole oksentanut, mutta lähellä on ollut ja lähes koko ajan vähän oksettaa.



ap

Vierailija
4/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohdallani oli tod. näk. kyse jostain vitamiinin puutoksesta.

Vierailija
5/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy kuulemma keltarauhaseen jotenkin, siiis että keltarauhasta on tavallista enemmän elimistössä. Mulla todellakin on niin että kuvotus on osa elämääni ja olotilaani. Nyt on edellisestä synnytyksestä puoli vuotta, ja kas-- kuvotus on jälleen palannut!

Vierailija
6/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvoinnin lisäksi minulla on ollut aivan järkyttävät ilmavaivat, jotka tosin alkoivat jo ennen kuvottavaa oloa. Lähipäivinä on myös särkenyt päätä. Migreeniä tms. minulla ei ole koskaan ollut ja hemoglobiininkin pitäisi olla ihan kohdallaan, on aina, raskauksien aikana ja heti synnytysten jälkeenkin huidellut tuolla 140 paremmalla puolella. Imetän vielä kuopustamme, voisikohan liittyä jotenkin hormoneihin? Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, tai yhdet oli aikoja sitten. Raskaustestin tein n. viikko sitten ja se oli negatiivinen.



ap



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oireilla pelkästään kuvotuksen tunteena tai pelkästään röyhtäilynä tmv. Ei läheskään aina ole polttelua rinnassa.

Vierailija
8/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympille, ei ole närästystä, se on minulla erilaista eikä tämä liity sillä tavalla syömiseen tai syömättömyyteen.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne pahenee kovin, suosittelen hormoni-kierukkaa, en vain ehkäisyn takia, vaan tasoittavan vaikutuksen takia.



Hormonaalinen päänsärky liittyy kuvotukseen. Jos ei muita oireita,m syy lienee hormonaalinen.



Keskustele lääkärin kanssa. Hoito löytyy varmasti.



Terv. Lääkäri

Vierailija
10/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä etsiytyä jonkun kollegasi vastaanotolle. Hormonikierukka on ollut minulla muutenkin harkinnassa, joten täytyy ottaa asia puheeksi gynekologin kanssa.



Kiitos kaikille muillekin vastanneille ja hyvää yötä, ap lähtee nyt yökkimään vaaka-asentoon. =)



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. s. Mullakin tuota kuvotusta nyt ollut..