**Marrasmasujen ti-to**
linkki edellisiin viesteihin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10877282&p=2&tm…
Kommentit (42)
Käytiin siis tänään Lintsillä ja monta tuntiahan siellä vierähti taas. Kivaa oli kuitenki, varsinki tytöillä jotka nautti vempaimista. Ite menin vaan muutamaan ku en masuni kaa ois kaikkii mahtunukaan. Ostettiin kummalleki tytölle alle 100cm rannekkeet vaikka esikoinen ois saanu sen alle 120cm. Aateltiin et kiva se on tyttöjen mennä yhessä ja sit ku alle 100cm kaa pääsee mukaan aikuinen (mies meni suurimpaan osaan laitteista tyttöjen kaa) ni uskaltaapahan mennä kaikkiin. Hyvä valinta oliki koska esikoinen ei ois yksin halunnu mihkään mennäkään.
Tääl oli sokerirasituksessa käyneitä: Ainaki reviisori. Hyvä et kaikki arvot kunnossa! Saa nähä onks mullaki siellä käynti edessä, sen määrää ens viikolla neuvolalääkäri jos näkee tarpeelliseks. Mulla siis sf-mitta iso ja siks ehkä joudun.
Milenna: Munkin tekis jo mieli pestä vauvanvaatteita ja katella mitä kaikkee meillä on :) Ehkä jo kuukauden kuluttuu vois jotain pientä järkkäillä...
Malaika_vaavi: Varmasti on ihanaa ku sait miehes taas vierelles ja miehen pojankin myös! Miten teil on siel lähteny yhteiselo sujumaan? Voiku se mun mies tajuis sen et mä todella kaipaan hellyyttä ainaki vaikken seksii saiskaan. Ymmärrän toisaalta sitä ku se ei oo koskaan ollu yhtä hellyydenkipee ku mä mut vois se mut ottaa enemmän huomioon, varsinki ku oon raskaana!
Oikku69: Onnea tulevan pojan johdosta! Aika ihana toi 4D ultra ku siinä selvii aina sukupuoli! Toisaalta itteeki kiinnostais tietää kumpi masussa mellastaa mut toisaalta ihanaa ku se on yllätys!
Kivoja masukuvia oli muutama tänne laittanu! Oliks se niin ettei suoraan tähän pysty liittämään vaan se pitää linkittää?
Mullekin on muuten se makeanhimo iskeny...Ja puoleen väliin raskautta ku ei tehny yhtään mieli...
Tarald ja tiitiäinen 24+5
Sain juuri tehtyä paperihommat loppuun eli olen siis taas töissä. Ihana katsella teidän mahakuvia. Yritän saada kuvatuksi alkuviikosta oman mahani. Vaavi on ollut tänään nukkuvampi tai sitten on sellaisessa asennossa että en ole tuntenut kauheasti potkuja. Joku päivä on todella kovaa potkimista ja toisena päivänä on hiljaisempaa. Eikö se viikon 27 aikoihin tule vauvoille unirytmin tapaista?
rv 26+1