Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meillä on näitä hämähäkkejä??????

Vierailija
30.07.2007 |

Siis näitä pitkäjalkaisia (seinälukkeja?), älytön halkasija oli tollakin jonka juuri imuroin.. Yök.

Miksi ihmeessä ja mistä näitä oikein tulee sisätiloihin. Niittaan niitä tasaiseen tahtiin muutaman päivässä, mutta aina niitä vaan löytyy. Onks niillä nyt sitte joku pesä jossai meidän ilmanvaihdossa tms.? Kait sielt joku päivä viel ryömii esiin joku jumalattoman kokonen emohämis..

Pääseekö näistä millään eroon? Ovatko vaan kesän riesa, vai onko näitä nyt sitten talvellakin? Viime syksystä on täällä asuttu, ja hämikset ilmestyi alkukesästä. Onko mitään lempeää hävityskeinoa, vai pitääkö laittaa kunnon hyönteismyrkyt?? Harmillista sekin..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ne pitkäjalat ole niin pahoja, ihan lemppeen näköstä porukkaa. Ainakin verrattuna niihin paksujalkaisiin, karvaisiin, mustiin haamähäkkeihin, joita viihtyy kellari/pesutiloissamme. Uskalla enää mennä sinne...

Vierailija
2/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lukkikammoinen suihkii sillä kerran viikossa ulkoseinien ikkunankarminreunat, oven karmit, ja kivijalan/tiiliseinän yhtymäkohdan, sekä terassin reunan. Eivät tule siitä yli, ja jos joku uskaltaa niin on hetkessä vainaa! Loppukesästä kun lukit lisääntyy on tosin aika äklöä, kun niitä raatoja lojuu sit joka paikassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja lukkeja. Tänä kesänä ei yhtäkään, homehtuuko asuntomme?!

Vierailija
4/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne katoavat talveksi. Joihinkin taloihin niitä vaan tulee sisälle.

Vierailija
5/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena kun oli niin lämmin niin niitä näkyi silloinkin :/ ei ole auttanut hyönteismyrkytkään. Kiva herätä yöllä kun sellanen tippuu katosta naamalle =(

T: lukkikammoinen

Vierailija
6/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aiheuttavat inhonvärisyksiä, en kyllä edes halua sopeutua jakamaan kotiani lukkien kanssa!

Kyllä tästä vielä joku lähtee, minä tai hämähäkit!!!!!

Vierailija
7/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä on myrkyttää, ulkoa tulee lisää mistä vaan putkesta ja ovesta.

Vierailija
8/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinässä on joka päivä ollut muutama. Ja sitten ne on vallanneet meidän puiset terassituolit. Yhdessä tuolissa oli eilen niitä viisi! Arvatkaa istunko niissä tuoleissa? Mä olen vakavasti miettinyt jo että, meille tulee ensi kesänä olemaan muoviset puutarhakalusteet.

Vierailija
9/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkäs sitä kammolleen voi?

Vierailija
10/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen kuullut niin sanottavan.

Vierailija
11/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seinässä on joka päivä ollut muutama. Ja sitten ne on vallanneet meidän puiset terassituolit. Yhdessä tuolissa oli eilen niitä viisi! Arvatkaa istunko niissä tuoleissa? Mä olen vakavasti miettinyt jo että, meille tulee ensi kesänä olemaan muoviset puutarhakalusteet.

Vierailija
12/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihtyvät juurikin homeettomissa taloissa.

Vierailija
13/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielii terveestä talosta. Eli ole kyysenalaisesti onnellinen. =)

Vierailija
14/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukit ei oo hyönteisiä, eivät siis voi syödä " muita" hyönteisiä. Hyönteisiä ne kyllä syö.

Liikkuvat paljon loppukesällä ja alkusyksyllä, tulevat helposti asuntoihin (pitäkää ovet tarkemmin kiinni). Mutta ovat täysin harmittomia.

Vierailija
15/15 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyway, lukit on maailman hirveimpiä ällötyksiä, ja sinä päiväna, kun niitä rupeaa tulemaan sisälle, meikäläinen ei enää voi tässä kämpässä kortteerata.

Kummallisia huojuvia paskiaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan