Te epailijat! Opiskelkaa uusi hedelmoityshoitolaki! Sielta kay ilmi, etta nykylain mukaan sukurutsi on epatodennakoista, koska nykyaan pitaa olla mahdollisuus selvittaa
kenestä oikeasti on kotoisin. Luovutettuja sukusoluja omaava lapsi on oikeutettu tietämään, kuka hänen biologinen vanhempi on.
Kommentit (10)
En ehkä kuitenkaan halua että vuosien päästä ovelle ilmaantuu ihminen joka ilmoittaa olevansa biologinen lapseni =(
että hän on saanut alkunsa luovutetuilla soluilla?
Vierailija:
että hän on saanut alkunsa luovutetuilla soluilla?
Mäkin olen harkinnut munasolujen luovuttamista, mutta jos lapsi saa selville biologisen äitinsä, niin en suostukaan. Surullista tällainen, koska tää varmasti karsii pois paljon mahdollisia luovuttajia...
Juuri tämän takia mm. siitiöiden luovuttajat ovat nyt tosi vähissä.
Niitä ei riitä väestöliitolta julkiselle puolelle lainkaan.
T:4
Vanhemmat päättävät kertovatko he lapselle, että hän ei ole heidän biologinen jälkeläisensä. Jos he eivät kerro niin sille ei mahda kukaan mitään.
Vierailija:
Vanhemmat päättävät kertovatko he lapselle, että hän ei ole heidän biologinen jälkeläisensä. Jos he eivät kerro niin sille ei mahda kukaan mitään.
lääkemäärät ja hoidot ennen luovutusta ei ole mitään ihan helpoimmasta päästä.
Minä olen myös suunnitellut munasolujen luovutusta, eikä tuo laki ole vielä mieltäni muuttanut. Vai onko minulta jäänyt jotain huomioimatta?