Mielipiteesi, sain mieheltä synnärillä lahjaksi vuosikortin bodypumppiin, purskahdin itkuun, olenko kohtuuton?
Kommentit (22)
Voisin kuvitella, että mieheni ostaisi mulle tuon tyylisen lahjan, koska tietää piheyteni. Lsten vaatteisiin kyllä löytyy 500 egeä kuussa;)
Jos et ole koskaan semmoisessa edes ollut?
Jos olet ennen raskautta ollut pumpinharrastaja, mitä ihmeen mököttämistä on saada vuosikortti salille? Varsinkin jos olet raskauden aikana kaivannut pumppia ja ehkä jopa puhunut siitä, kertyneistä kiloista ja kuinka olisi taas kiva käydä synnytyksen jälkeen salilla...Yritti varmaan vaan ilahduttaa ja auttaa saavuttamaan tavoitteesi taas.
No, jos se kortti on jo voimassa, menee muutama kuukausi ainakin hukkaan :/ Voikohan sali joustaa ja vaihtaa päivämäärää siinä tapauksessa?
Kyllä mä varmaan jossain synnytyssairaalassa miettisin, että olenko nyt sitten mieheni mielestä tajuton läski juuri synnyttäneenä.
Ymmärrän kyllä, että pahoitit mielesi. Ja onhan niillä hormooneillakin osuutta mielentilaasi.
Tuo lahja olisi ollut varmaan kivempi saada synttärilahjaksi.
on miehesi oikea AARRE!
Anna sille hali, ja pistä kaikki hormonien piikkiin.
Laihtuminen on sivuseikka - eikä mitenkään taattua sekään...
Minusta tuollainen lahja heti synnytyksen jälkeen annettuna sisältää ilman muuta viestin " sinun olisi syytä ryhtyä käymään täällä, hankkiudu eroon kiloistasi, en halua sinua tuollaisena" . Ja sellaisesta viestistä on ihan oikeutettua pahoittaa mielensä.
On ihan eri asia, jos vastasynnyttänyt on tosiaan aktiiviliikkuja ja on pitkään kaivannut ohjattuja tunteja, puhunut vaikka, että heti, kun odotusmahasta eroon pääsee, kaipaa treeniä. Silloinhan lahja on kannustava ja mukava. Mutta kun siitä ei tainnut olla kyse.
Eli et ole ap kohtuuton, mikäli lahja tuli " puun takaa" ja pahoitit siitä mielesi. Kannattaa ehkä keskustella miehen kanssa, millä mielellä hän lahjan oikein valitsi, ja kertoa, miksi se tuntui pahalta.
Olisi mielestäni pitänyt olla pienempi ja vaaleamman punainen. Itkin pukua kuin pieni lapsi. Jälkeenpäin on hävettänyt.
Ajattelevaista, kerta kaikkiaan. Miehesi ajattelee sinun hyvinvointiasi, parisuhdettanne, jaksamistasi, lastanne.
En tajua, että kehtaat loukkaantua lahjasta.
Olisin kirkunut riemusta tuollaisesta lahjasta. Nyt kun jään hoitovapaalle niin ihan itse maksoin puoli vuotta salille etukäteen.
Tarkoitus on ollut ilahduttaa, tai sitten mies tosiaan on niin urpo, että joutaa mennä.
Pieleen ehkä meni - selitä hänelle miksi loukkaannuit; jos tosiaan on urpo, ei välitä, jos on vilpitön, pahoittelee.
Että te mammat olette rasittavia, kun haette oikeutusta loukkaantumiselle, kun toinen toimii hieman kömpelösti. Hormonihuuruissa voi ensireaktio olla tyrmistys, mutta sitten pitäisi jo avata silmät ja katsoa lahjanantajan vaikuttimia ja tuomita vasta sitten kun on vakuuttunut loukkauksen tahallisuudesta.
Mutta eipä mieheni olisi semmoista kyllä ostanutkaan.
Se sun mies varmaan ajatteli että et nää samaa peilistä samaa valasta
ku se näkee sussa. Sori
mutta mä tiedänkin mieheni rakastavan mua.
Haloo, jos se vaikka oliskin vaikutin, niin mies haluaa pelastaa a) vaimonsa ja b) parisuhteensa sillä, että vaimo tulee taas hyvännäköiseksi ja haluttavaksi. Jos kaveri olisi urpo, se vain pettäisi tai jättäisi. Tämä sen sijaan ostaa vaimolleen kalliin jumppakortin - vau!!!
niin anna mennä kortteineen. Valaskin ansaitsee parempaa.
tottakai se voi olla loukkaavaa tuollainen lahja, mutta toisaalta tosi hienoa. mieti, mies on varmasti valmis myös hoitamaan vauvaa sillä aikaa kun sinä saat OMAA AIKAA! ajattele positiivisesti!"
mies investoi tähän naiseen ja heidän suhteeseensa! Tämä valas taitaa olla hänelle rakas....
kia yllättämään häntä risteilylle, mitä ihmeessä keksisin että saisin hänet " vahingossa" kiinni?
Minä olisin ikionnellinen tuollaisesta lahjasta. Varmasti miehesi tarkoitti vain hyvää.