Pissaatko uima-altaaseen tai uimaveteen?
Minä tunnustan, sillä ei sitä aina jaksa altaasta nousta vessaa varten ja mitä se pikkupissa siinä vesimäärässä haittaa.
Kommentit (88)
Entisenä matkauimarina niin kyllä ei tarvitse virtsata vaan se menee hikoiluna. Läminvesipäivät tekevät matkauinista liki mahdotoman.
Kyllä, en ole koskaan käynyt uimahallissa vessassa kusella. Siinä on myös oma haasteensa etsiä kuollut kulma uimavalvojiin nähden, paikallaan polkeminen ja helpottunut ilme kielivät heti mitä on tapahtumassa.
Halleissa ei tule käytyä. Yhdellä Italian rantamatkalla kyseltiin aurinkotuoleja vuokratessa missä ovat vessat. Näytti ensin koppejen suuntaan ja sitten virnuillen merelle.
Monko runkkaa spermansa altaaseen?
Hyi saattan :x
Aikuiset ihmiset..
Kusen vasta sitten kun näen jonkun ohittavan sukeltaen.
Pissaan aina uimahallin saunan kiukaalle lähtiessäni.
Lapset päästävät myös pienet ripulit yleensä porealtaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Pissaan aina uimahallin saunan kiukaalle lähtiessäni.
Mä pissasin sinne ala-asteella kahden luokkakaverin kanssa. Parin päivän päästä pehva remmin raippauksen jäljiltä päädyttiin poikien kanssa siivoamaan uimahallin tenniskenttiä...
Oksennan yleensä uimahallin vaatekaappiin.
Altaaseen en ikinä, mutta järveen/mereen välillä kyllä. Jossain kirkasvetisellä yleisellä uimarannalla en pissaa luonnonveteenkään, mutta tummavetiseen voin pissata, jos ketään ei ole lähettyvillä. Sen keltaisen läntin nimittäin näkee kirkkaassa vedessä aika kivasti.
Jos huomaan jonkun kuntouimarin tulevan perässä niin päästän yleensä rakon tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran uimahallissa näin, kun arviolta kolmevuotias lapsi ulosti veteen altaan reunalta niin, että äiti antoi tukea pitämällä käsistä kiinni.
Hyi!
Kerran kun minä olin uimahallissa koko allas oli suljettu. Kysyin uimavalvojalta miksi ja syynä oli kakka uima-altaassa ja sen siivous.
Vierailija kirjoitti:
Kusen vasta sitten kun näen jonkun ohittavan sukeltaen.
Pahoinpitelysyytettä odotellessa
Pissaaja kirjoitti:
Pissaan altaaseen aina. Olen pissannut pienestä pitäen. Enkä vahingossa vaan ihan tahallani. Joskus ponnahduslaudalle kun oli pissahätä niin jalat yhteen ja pissaamaan. Nautin siitä💧💧💧💧.
Oletko siis tyttö
Lähes aina kun käyn uimassa annan tulla uikkarin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Pissaan aina tahalteni ja tuntuuhan se mukavaltakin kun kuuma pissavana on alla. Piereskelen myöa ja toivon että pinnalle nousee oikein isot poreet ;) T. 14-vuotias tyttö
VAIMOMATERIAALIA! <3
M55
Kerran uimahallissa näin, kun arviolta kolmevuotias lapsi ulosti veteen altaan reunalta niin, että äiti antoi tukea pitämällä käsistä kiinni.