Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissaatko uima-altaaseen tai uimaveteen?

Vierailija
07.08.2012 |

Minä tunnustan, sillä ei sitä aina jaksa altaasta nousta vessaa varten ja mitä se pikkupissa siinä vesimäärässä haittaa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä...en oo ikinä pissiny…hyh hyh...täytän kohta 11...

Vierailija
42/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä järvessäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja koska juon paljon vettä päivän aikana kuseni on hyvin haalean keltaista lähes väritöntä. Kerran olin vesi jumpassa niin yksi eläkeläis ukko paskansi veteen. Niin ja järveen kusen aina.

Vierailija
44/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOTTEKO SIIS IHAN TOOPEJA !!!!

Uitte omassa kuses ja paskas.

Hei haloo.

Jokaisella pitäisi olla järkeä sen verran ettei altaasenn tee tarpeita. Siellä on vessat vieressä sitä varten.

Vierailija
45/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joskus lasautatte altaaseen, jossa vesi värjäytyy toisenväriseksi, kun sinne pissii. :)

Vierailija
46/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uima-altaassa en ikinä! Tosin en ole käynytkään uimahallissa aikoihin, koska inhottaa ajatus uida muiden eritteissä ja puhdistuslioksissa. Järvessä/meressä olen joskus pissannut. Siis kauan sitten. Pari vuotta sitten koitin ihan tarkoituksella pissiä mereen, koska rannalla ei ollut vessoja, en kuitenkaan onnistunut, kovat psykologiset estot päällä.

Vierailija
47/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Hyi vittu mikä teitä vaivaa, aikuiset ihmiset

Vierailija
48/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, eipä tee mieli uimaan tämän jälkeen! Luonnonvesiin saatan joskus tai suihkussa jos en muistanut käydä WC:ssä ennen mutta en todellakaan uima-altaaseen!

Vierailija
49/88 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta punttisalin suihkussa kyllä!

Vierailija
50/88 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy yleisissä uima-altaissa, ja syystä. Siellä saa ties mitä glaukoomia. Onneksi on oma allas kotona.

Vierailija
51/88 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan altaaseen aina. Olen pissannut pienestä pitäen. Enkä vahingossa vaan ihan tahallani. Joskus ponnahduslaudalle kun oli pissahätä niin jalat yhteen ja pissaamaan☺. Nautin siitä☺💧💧💧💧.

Vierailija
52/88 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole altaaseen pissannut koskaan, kakannut olen muutaman kerran.

Vierailija
53/88 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviveteen lähinnä. Muualle epäsopivaan paikkaan en tee tarpeitani.

Vierailija
54/88 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka toopeja ihmiset on tajuatteko jos yksi ihmine kusee uimahallin vetee toiset ihmiset voi saaha niistä etilaisia bakteereja miettikkäö miltä tuntuis ku joku kusis vaikka sun päälle

Vierailija
55/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
56/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Jos on sellaisia oikein ärsyttäviä matkauimareita, hakeudun niiden eteen uimaan ja päästän menemään. Tulee hyvä mieli. Sitten menen saunaan hykertelemään. 

Vierailija
57/88 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe nostettii esiin, sen nimisessä Suomalaisessa podcast ohjelmassa kuin; Mikä Keissi? (tässä jaksossa:

%C3%A4keissi%3F%E2%80%93YleKioski ), ja ajattelin tähän aiheesseen ottaa kantaa (anonyyminä), koska kokemusta on.

Lapsena (eli ala-ikäisenä), kun peruskoulun liikuntatuntina oli uintia uimahallissa, niin sielä tuli pissattua altaaseen, eikä se jäänny vaan yhteen kertaan, juuri sen takia että ei jaksanu nousta altaasta (laiskuus) + oli opetettu että kloori pitää veden puhtaana, mutta ei ollu mitää sen tarkempaa kerrottu, että miten se periaatteessa sen pitää puhtaana, vaihtuuko uimhallin vesi uuteen samalla siinä ohessa kun me uidaan altaassa, jne. Että mitää tietoo näistä uima-altaan, jne. toiminnasta, ei ollu silloi ala-ikäisenä, joten sitä ei tullu miettineeksikään. En sitten muista että jäinkö siitä kiinni/tultiiko siitä mulle sanomaa jotai, koska vaikka en tehnyt sitä näkyvästi, niin ehkä heillä saatto olla joku (ja ehkä nykyää on) lämpökamera, tms. millä sitten seurasi että jos joku alkaa kusemaa altaaseen.

Mutta tämän lisäksi, peruskoulun jälkee melkein samantien, tien syvempää tuttavuutta ensikertaa itsetyydytyksen alkeisiin, ja se tuotti ensimmäisen laukeamiseni, joka teki minusta vielä entistä kiimasemman. Ja miksi tämän kerron, niin syy on se, että siinä 15-16 vuotiaana vielä kävin uimahallissa talviaikaa uimas, niin halusin uusia kokemuksia itse-tyydytykseen, joten runkkasin uimahallin poreammeessa, niin että selkä on vahtikoppiin päin, ja jos oli valvontakameroita ja huomasin sen, niin saatoin ehkä istua myös kameran ns. sokeassa kohassa, välttääkseni kiinnijäämisen. Myös vahtikopin ikkuna oli ehkä jopa 2 metria mun pään yläpuolella, ja tehty niin että vahtikopin ikkunasta on vaikea nähä sen vahtikopin ikkunan alle, jossa poreamme sijaitsi aikalailla. Paras näkymä vahtikopin ikkunasta, oli isoimmelli altaille, mutta ei poreammeeseen.

Niiden kuplien kera runkku tuntu erittäin mainiolta (tää oli eka ja vika kerta kun niin tein), ja tein vielä sitä niin vähäsellä liikkeellä, että kukaan ei huomaisi. Mutta sitten kun olin jo lauvennu, niin muistaakseni uimahallin työntekijä tuli mulle sanoo jotai "tollasta ei saa tehä siin altaassa", tms. ja vastasin että "asia selvä, ymmärrän", tms. jotta saan sen työntekijän lähtemään, mutta en tietenkään kertonu että, mun mällit täl hetkel löytyy tästä ammeesta, eikä näistä tullu ikinä mitää, sakkoja, tms.

Sitten siinä n.17 vuotiaana, eräs sairauteni paheni ja sen jälkee, minun ei ole ollu suositeltavaa varsinkaan uida kloorivedessä, kun normi vesikin tuottaa jo tarpeeksi ongelmia.

Ja voin sanoo, että aika, elämän kokemukset, jne. ovat muuttaneet minua ja en ole enää ollu yli 10 vuoteen, se kiimanen teini joka ei kunnioita paljoo mitää, vaan että jos nykyää menisin uimahalliin uimaa (uintiharrastus oli mun suosikki liikuntaharrastus lapsena joka-tapauksessa ja sitä harrastusta on ikävä koska sairaus vaikeuttaa sen harrastamista), niin en todellakaan kusisi altaaseen, saatika runkkaisi sielä missään. Mutta tietäisin että, joku saattaa milloi vaan, missä altaassa vaan, kusta tai/ja jopa runkata altaaseen.

Vierailija
58/88 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen pissannut ja joskus pääsee lierutkin kun vatta sekaisin.

Vierailija
59/88 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun suuhun voisin pissata.

Vierailija
60/88 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka toopeja ihmiset on tajuatteko jos yksi ihmine kusee uimahallin vetee toiset ihmiset voi saaha niistä etilaisia bakteereja miettikkäö miltä tuntuis ku joku kusis vaikka sun päälle

Tietenkään ei altaaseen saa kusta, mutta aina joku analisadisti niin tekee.

Altaassa on klooria joka tappaa bakteerit heti, joten on vain inhottavaa.

Joissain pihdataan klorin kanssa ja sen huomaa kahdesta seikasta, huomaat, että ilma tuoksuu hieman klorilta, toinen silmä/luomen reunat hieman punoittavat enempi kuin normaalisti.

Kun klooria on sopivasti, niin vesi ja ilma on tuoksutonta...