Pissaatko uima-altaaseen tai uimaveteen?
Minä tunnustan, sillä ei sitä aina jaksa altaasta nousta vessaa varten ja mitä se pikkupissa siinä vesimäärässä haittaa.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:49"]Pissaan aina uimahallissa altaaseen. Käyn kyllä ennen uintia vessassakin, mutta minulla on usein hätä enkä jaksa koko ajan nousta altaasta. Pissaan myös porealtaaseen, vaikka siinä olisi muitakin. Ei kukaan ole huomannut. Kerran olen pissannut myös uimahallin höyrysaunan lauteille. En jaksa stressata noista asioista, enkä jaksa välittää jos joku muukin tekee noin. Lapsen vien kuitenkin vessaan.
[/quote]
Hyi saatana mikä sika. Kusetko yleensäkin julkisille paikoille? Esim. shoppaillessa kun et jaksa pidättää vessaan asti, niin lirautat lahkeeseen siinä keskellä ostoskeskusta? Hyi helvetti mikä ihmissaasta. Ei tainnut äiti paljon käytöstapoja opettaa.
[/quote] Ei tainnu äiti sullekaan tarpeeks piiskaa antaa kun kattoo tota sun kielenkäyttöä ja miten haukut tuntematonta ihmistä netissä. Älä veikkonen tuu puhumaan kenellekään käytöstavoista kun omatkaan ei oo kohdallaan. Ja en ole se jonka viestiä lainasit.
Lapsena pissasin altaaseen, mutta en enää koskaan. Eikä ne lapsetkaan automaattisesti pissaile, kun meillä jo 3-vuotias pomppaa altaasta joka uintikerralla ja hirveällä kiireellä kiitää vessaan välillä, joten kyllä tuokin sen tajuaa, ettei sinne pissata.
Uimahalleissa en, mutta luonnonvesiin useinkin.
Uima-altaaseen en pissaa, järvi-/meriveteen kyllä. Ikää 32 vuotta.
Ainakin uimahallien veteen seotetaan usein ainetta, joka reagoi virtsan kanssa, ja värjää veden. Pissijöille tuleekin aikamoinen lasku maksettavakseen sen jälkeen, ja uimahalliin voi vaan unelmoida pääsevänsä jatkossa.
Olette oksettavia, ei voi muuta sanoa. Kuseksikaa omaan altaaseen, mutta julkinen uimahalli niin luulis olevan aikuisilla ihmisillä hieman käytöstapoja!!
Mitä pahaa pissassa on? Ei mitenkään vaarallista, ei haise eikä todellakaan erotu keltaisena vedessä. Jos on tulehdus niin se on sitten asia erikseen, mutta ei pissa ole oksettavaa vaan luonnollinen erite josta ei ole mitään vaaraa muille ihmisille, koska kloorivesi ja muut puhdistusaineet ovat altaassa.
Pissaajien tulisi katsoa South Parkin 13. kauden viimeinen jakso.
En mää mut kakkaan ja oksentelen kun on vähän fyysisiä oireita, jotka tuplaantuu aina kloorivedessä
Uimahallissa en viittis pissailla. Järvessä tai meressä uidessa pissaan veteen melkein aina. Paljon kätevämpää päästellä vedessä eikä sitä kukaan huomaa. Pissaaminen bikinien läpi tuntuu kaiken lisäks aika mukavalta. Parasta on kun ollaan poikkiksen kanssa uimassa ja jäädään paikoilleen polskimaan. Sit otan sitä kädestä ja vien sen mun haaroväliin ja annan pissan tulla. Se kuulemma tykkää siitä lämmön tunteesta.
No en! Hei oikeesti, aikuiset ihmiset?
Järveen tai mereen kyllä saatan, mutta eri asia.
Tänään oli pakko pissata uima-altaaseen. Ei voinut mitään. Ei ollut vessaa allasosastolla ja olin just tullut eikä jaksanut enää mennä takaisin pukkareille. Ei se siinä vesimäärässä voi ketään haitata kun ei ollut mikään pieni allas.
Järveen ja mereen pissaan melkein automaattisesti aina. Uimahallissa pissaamista oon tähän asti yrittänyt välttää mut tänään oli "pakkotilanne"
Uimahalleissa ei Tuu käytyä,mutta luonnonvesiin kyllä pissaan.En nyt tarkoita yleisiä uimarantoja, omalla mökillä isoon järveen.Valtamerissä ei tunnu missään kun siellä tulee jo vaippojakin vastaan kun kaikki roskat kärrätään sinne.
Uima-altaaseen en pissaa, mutta järveen toki.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:03"]Ainakin uimahallien veteen seotetaan usein ainetta, joka reagoi virtsan kanssa, ja värjää veden. Pissijöille tuleekin aikamoinen lasku maksettavakseen sen jälkeen, ja uimahalliin voi vaan unelmoida pääsevänsä jatkossa.
[/quote] nämä nyt on ihan soopaa.
"En kyllä...en oo ikinä pissiny…hyh hyh...täytän kohta 11..."
Vittu ihan oikeesti. Huutonaurua
Ite en kuse altaaseen en ainakaan meidän.
13v. Poika
Heh heh näitä vastauksia. Taidanpa lähteä uimahalliin
en oo koskaan mutta järveen kyllä ei se haittaa ne pikku pissat siellä järvessä mutta uimahallissa ei ikinä
Pissaan. Onhan se kuitenkin steriiliä.