Pissaatko uima-altaaseen tai uimaveteen?
Minä tunnustan, sillä ei sitä aina jaksa altaasta nousta vessaa varten ja mitä se pikkupissa siinä vesimäärässä haittaa.
Kommentit (88)
Olen sitten uimahallissa tai etelässä altaalla niin aina pissaan altaaseen.
Olen myös sanonut lapsilleni, että saavat pissata sinne.
Lapset tosin opetan käymään vessassa ;)
En usko, että pissani siellä haittaa.
Mä sain kerran porttikiellon uimahalliin kun pissasin altaaseen. Uimavalvoja sanoi että ei noin saa tehdä ja mä sanoin että pissaa ne muutkin ja siihen se uimavalvoja sanoi " varmaan pissaakin, mutta ei ponnahduslaudalta"
En tietenkään uima-altaaseen pissaa! Järvessä olen koskus possannut jos muita uimareita ei ole lähistöllä.
Minä tunnustan, sillä ei sitä aina jaksa altaasta nousta vessaa varten ja mitä se pikkupissa siinä vesimäärässä haittaa.
kun ympärilläsi pyörii keltainen vana.... sukeltaessa sen huomaa.
mutta onhan siel kiva veden alla runkata tyttöjä katsellessa.
Mulle taas tuli ponnahduslaudan luo uimavalvoja sanomaan, että ei se pissaaminen sinällään enää heitä hetkauta, mutta allasosastolla pitäisi olla uikkarit kunnolla päällä. Kyykistelin uimapuku nilkoissa siinä ponnahduslaudan päässä.
hajusta huomaa kenellä on virtsatietulehdus tai muita ongelmia. Ihan uskomatonta miten siellä saattaa joku nuori nainenkin pissiä autuaana ja sitten kaikki saavat tietää hänen ongelmastaan -ei sitä hajua voi olla huomaamatta. Meillä päin näitä ihmisiä nimitetään pissiksiksi, kaikki tietävät täten heidän pissineen uima-altaaseen.
Tuon takia en ikinä ui altaassa! Kaikki sitten kuolaa uidessaan sitä kusivettä! Yök!
Herran jumala! Ei kyllä tee mieli enää mennä uimahalliin kun näitä juttuja lukee! Ymmärrän kyllä jos lapsi vahingossa pissaa, mutta aikuinen laiskuuttaan, huhhuhh!
Joissakin uimahalleissa vesi värjääntyy esim. punaiseksi, kun sinne lirauttaa. Semmoinen oikein kiva huomioväri. :)))
Joissakin uimahalleissa vesi värjääntyy esim. punaiseksi, kun sinne lirauttaa. Semmoinen oikein kiva huomioväri. :)))
En tietenkään uima-altaaseen. Täytyy käydä ennen altaaseen menoa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:39"]
En tietenkään uima-altaaseen. Täytyy käydä ennen altaaseen menoa.
[/quote]suihkuun sen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:49"]Pissaan aina uimahallissa altaaseen. Käyn kyllä ennen uintia vessassakin, mutta minulla on usein hätä enkä jaksa koko ajan nousta altaasta. Pissaan myös porealtaaseen, vaikka siinä olisi muitakin. Ei kukaan ole huomannut. Kerran olen pissannut myös uimahallin höyrysaunan lauteille. En jaksa stressata noista asioista, enkä jaksa välittää jos joku muukin tekee noin. Lapsen vien kuitenkin vessaan.
[/quote]
Hyi saatana mikä sika. Kusetko yleensäkin julkisille paikoille? Esim. shoppaillessa kun et jaksa pidättää vessaan asti, niin lirautat lahkeeseen siinä keskellä ostoskeskusta? Hyi helvetti mikä ihmissaasta. Ei tainnut äiti paljon käytöstapoja opettaa.
Siis kuka täysjärkinen kusee veteen? Vessat on sitä varten.__.
Pissaan aina tahalteni ja tuntuuhan se mukavaltakin kun kuuma pissavana on alla. Piereskelen myöa ja toivon että pinnalle nousee oikein isot poreet ;) T. 14-vuotias tyttö
Altaassa mieluummin ei. Toisaalta ihan merkityksetöntä siihen verrattuna että harva poistaa paskakikkareita kunnon pesulla ennen saunaa ja uintia.