Miksi nykyisin suomalaisilla on isot vatsat, aivan hurjat rasvarenkaat monilla..
Katukuvassa vyötärönseudut pömpöttää mahtavasti.
Kommentit (11)
Miettikääs: ennen on syöty tosi rasvaista ruokaa, ja läskit kertyneet varsinkin naisilla peffaan ja reisiin. Nyt rasvaa on vähennetty kaikkialta, mutta sokerit tulleet tilalle: vatsasta ne läskit löytyvät nykyään. Makeisia ja limppareita, siidereitä....ennen oli täysmaitoa ja voita. Ajat ja kulutustottumukset muuttuvat.
Sillä että joka paikkaan kuljetaan autolla, hissillä ja rullaportailla ei toki ole mitään merkitystä. Siis arkiliikunta vähenee koko ajan. Ja napostelukulttuuri lisääntyy, aina ollaan tunkemassa jotain suuhun. Nuoriso elää sipseillä ja limuilla.
liian halpaa, sitä on liian paljon se on myöskin liian hyvää. Ihmiset eivät syö nykyään tarpeeseen vaan myöskin ajankuluksi ja viihdykkeeksi.
minne se rasva kerääntyy! Näkyy katukuvassa myös hehtaariperseisiä. Yläosa on pieni ja hento, sitten perse ja reidet on noin kymmenen numeroa suuremmat. Onko se sitten kaunista?
Ja juuri noi sipsit ja muut herkut juuri on niitä karppien paheksumia... Kun syö normaalisti, niin ei tarvitse käyttää kevyttuotteita, joissa rasva on korvattu sokerilla tai sokeristuvilla! makeutusaineilla, jolloin on noidankehä valmis.
Itse kyllä puputan kaikkea paskaa, mutta on mulla silti Oikea Perustieto hallussa. Hihittelen partaani, kun kansa luulee syövänsä terveelliseti syömällä kevyttuotteita.
ja jalat ja perse tikut. Se on se mikä tappaa.
Ennen painohysteriaa vanhemmat naiset saivat olla isovatsaisia, nyt ei saa vanhanakaan pullistua rauhassa
Ei paljon vatsat pömpötä. Mutta eipä siellä ole kaupoissa sipsejä myytävänä ja karkitkin on paan makuisia.
en mä kyllä näe mitään kaunista jättiperseessä ja hyllyvissä tukkireisissa? En tosin tuossa " pallo ja tikut" -mallissakaan - läski ei valittetavasti kaunista ketään.
ja olen itsekin nyt kesällä kiinnittänyt huomiota, että paljon näkyy lihavia ihmisiä. Varsinkin kun olen itse laihduttanut 20kg, silmä tarttuu kai noihin helpommin?
t. 8
Juuri katselin oman isoäitini kuvia 60-luvulta, jolloin oli jo suhteellisen tukeva täti. Siellä näytti monet muutkin naiset tukevilta, mutta kaikilla oli aika ohut vyötärö. Tekivät fyysistä työtä maataloissa....
Ja vielä isompi syy on teolliset valmisruuat, joissa ei ole enää ravintoarvoa jäljellä, joten elimistö vaatii (ja lujaa) ihmistä syömään, jotta saisi riittävästi ravintoaineita. Siinä syy, mikä pikkuhiljaa tulisi ymmärtää.
kun syö ravitsevaa ruokaa, niin elimistö tyytyy vähempään, jolloin ei ole mieletöntä syömispakkoa.