Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kun menin taas lukemaan noita pk-keskusteluja...

Vierailija
27.07.2007 |

Muutenkin jännittää, kun lapsi 1 v 10 kk menee ensi kuussa päiväkotiin ja ei juuri muuten ole hoidossa aiemmin ollut.

AV:n mukaan päiväkoti on noin pienelle ainoastaan kamala säilytyslaitos, jossa pienet lapset tappelevat hoitajien huomiosta ja siitähän ei tarvitse enempiä edes mainita, miten huono äiti olen kun vien noin pienen päiväkotiin... *huokaus*

No, ensi viikolla mennään tutustumaan, ehkäpä totuus on kuitenkin AV:ta ihmeellisempää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotiaana aloittaneen lapsen pk-ura alkoi paljon vaikeammin.

Vierailija
2/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota näitä juttuja niin tosissas, päiväkoteja on niin monenlaisia. Meidän lapsi alotti 1v 3kk vanhana eikä oo päivääkään kaduttanut. Ihan mahtavat hoitajat, iloisena menee hoitoon. On kyllä luonteeltaan ERITTÄIN touhukas rämäpää, varmasti persoonastakin kiinni. Kyllä ne pientenkin ryhmissä tekee vaikka mitä, en puhuis mistään säilytyspaikoista. Taitaa olla niin että ne jotka vaahtoaa tästä asiasta on leipiintyneitä ylemmyydentuntoisia mammeleita jotka salaa kadehtii työssäkäyviä.

Hyvin se menee:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3v ja 1,4v lähti keväällä hoitoon ja hienosti on mennyt. Hoitajat on aivan hurmaantuneet molempiin. Pelkkää positiivista sanottavaa siis täällä. Päiväkodissa ovat ja ryhmässä n. 10 lasta ja 3 aikuista.

Vierailija
4/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut päiväkodissa niin tuntuu koko maailma niin vieraalta ja varmaan siksikin hirvittää.. Itsekin olen ollut positiivisella mielellä (jo ihan siksi, että lapsi ei saa ajatuksesta negatiivisia viboja), mutta täällä aina " totuus" on toinen... :)

Vierailija
5/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut meillä päin enemmän ikäviä juttuja perhepäivähoitajista. Lapsi on ollut nyt koko kesän kotihoidossa ja elokuun puolessa välissä on menossa taas hoitoon. Lähes päivittäin juttelee tarhakavereistaan ja haluaisi päästä kertomaan kavereille mitä kaikkea on tehnyt kesälomallaan. Toivottavasti tämä toinen tarhavuosi alkaa yhtä hyvin kuin ensimmäinen.

Älä stressaa turhia. Hyvin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi