Hauska teksti erään isän paidassa
" Meidän iskä tekee teidän äitien lapset!"
Kyseinen isäntä oli vielä parin lapsen kanssa liikkeellä
Kommentit (30)
sitten suosiolla huumorintajuton mutta ymmärrä en miten toi jota kuta naurattaa
Mutta yritän nyt kuitenkin kun niin ruinaatte.
Ootteko nähneet sen mainoksen " meijän äiti tekee teijän äitien ruoat" ?
No tuosta otettu ja muutettu ja hassun hauska. Mua ainakin naurattaa kun rinnastan tuon tekstin siihen saarioisten mainokseen ja juoni onkin vähän eri ;) ja hauska minusta se juonikin. Sellanen mukareteen naurettava :))
Siinä luki " Onks vielä pitkä matka?"
Meidän perheen lapsille ainakin sopis =))
http : // paskamutsi. vuodatus. net
" En ole gynekologi, mutta voin vilkaista" .
Onneksi mieheni inhoaa myös eikä ole niin juntti että pukisi päälleen tyyliin:
" en ole gynekologi mutta voin vilkaista"
" lisää viinaa, silmät liikkuu!"
" pikkukakkonen on nykyään iso kolmonen!"
Tilannekomiikassa lauseet voisikin olla ihan jees (jos ei ennen kuullut), mutta paitaan printattuna kertoo todellakin kantajansa junttiudesta!
ja tänään näin yhdellä perheen isällä sellaisen poliisin eritysnauhaa esittävän paidan ja siinä nauhoissa luki: Intohimon uhri ;-D
noita " intohimon uhri" t-paitoja sai ainakin cittarista jos osti 2 axe tuotetta. meidänkin isillä on sellainen :D
Sopis mun ukolle, sillä on kaks lasta (eri naisten kanssa).
+tietty mun lapsipuoli (jos niin törkeästi tässä tapauksessa nyt saan sanoa)
=D=D=D
Vierailija:
Ko. blogissa on kehitelty näitä paitaideoita. Kannattaa käydä muutenkin lukemassa.
Itse näin eilen kaupassa karvaisella miehellä (epäsiisti tukka ja parta) paidan, jossa luki " minulle ei vittuilla" . Tosi järkyttävä tapaus.
Siis miehen isä, eli lasten pappa? Vai mies rehvastelee, että on pannut kaikkia kaupungin naisia? Kuka haluaa oman miehensä tällaista paitaa pitävän?
mutta tuo nauratti niin, että olin hekotella ääneen.
Ei kaiken tarvitse niin vakavaa olla.
on jonkun verran järkeä päässä. Hän ei tuollaista paitaa päälleen laittaisi mistään hinnasta. Aivan järkky!
Vierailija:
Siis miehen isä, eli lasten pappa? Vai mies rehvastelee, että on pannut kaikkia kaupungin naisia? Kuka haluaa oman miehensä tällaista paitaa pitävän?
näin sellaisella pienellä nappulalla joka juuri oli oppinut kävelemään, paidassa luki isolla " joo, ei tartte auttaa" .
=)
Ko. blogissa on kehitelty näitä paitaideoita. Kannattaa käydä muutenkin lukemassa.
" meidän äiti tekee teidän äitien ruuat"
Saarioinen/Bob Helsinki
en silti ymmärrä ap:n mainitsemaa tekstiä. Todella mauton.
eivät ite taida ymmärtää hihittävät vaan periaatteesta