Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tuo Ailin tapaus :o( Kadonneista.

Vierailija
26.07.2007 |

Mihinkähän hän katosi? Millaisia huhuja Heinolassa on pyörinyt?

Aivan käsittämätöntä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuisi että olisi mennyt lääkkeestä sekaisin ja mennyt järveen tmv veteen mitä siellä on. Kummallista silti ettei löytynyt etsinnöistä huolimatta...

Vierailija
2/22 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sekaisin unilääkkeistä ja lähti ulos hortoilemaan, auto ajoi päälle, kuski meni paniikkiin, nosti ruumiin kyytiin ja jemmasi jonnekin, ettei itse jäisi koskaan kiinni. Tai sitten meni veteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen Leppävaaran Maxista. Laitoin patukan ostoskassiini ja kävelin kotiin. Kun olin kotona, oli patukka kadonnut! Kävelymtka kesti vain muutamia minuutteja.

Kylillä puhuttiin, että " vierailijat" veivät Pätkikseni.

Vierailija:

Minun isoisäni veli katosi olohuoneesta yht äkkiä jäljettömiin v.1962. Isoisäni oli keittiössä kun tämä katosi. Koskaan ei tullut takaisin! Ja tosiaan katosi muutamassa minuutissa jäljettömiin! Asuivat korvessa! Kylillä puhuivat että " vierailijat" vieneet vanhuksen.

Vierailija
4/22 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ufot

2. Sairaalan henkilökunta piilottanut. Heillä taitaa olla keinot hävittää " ihmisjätettä" .

3. Hukkunut

Vierailija
5/22 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi sinne työmaamonttuun jäänyt ja betoni olisi sitten ehditty valaa päälle, joten ei pystytty/viitsitty tarkistaa.

Vierailija
6/22 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että olisi sinne työmaamonttuun jäänyt ja betoni olisi sitten ehditty valaa päälle, joten ei pystytty/viitsitty tarkistaa.

Luulisi että olisi löytynyt. Mikä rakennus siinä sitten nyt on? Ja kuinka lähellä sairaalaa?

Vierailija
7/22 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isoisäni veli katosi olohuoneesta yht äkkiä jäljettömiin v.1962. Isoisäni oli keittiössä kun tämä katosi. Koskaan ei tullut takaisin! Ja tosiaan katosi muutamassa minuutissa jäljettömiin! Asuivat korvessa! Kylillä puhuivat että " vierailijat" vieneet vanhuksen.

Vierailija
8/22 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun ei kerran MITÄÄN havaintoja kadonneesta ole sairaalan ulkopuolelta.

Vierailija
9/22 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mukana vielä Imovane, jolla sivuvaikutuksena voi olla sekavuutta ja hallusinaatioita. Varmasti johonkin maastoon vaeltanut ja kuollut sinne kylmässä säässä.

Vierailija
10/22 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän oli suuretsinnät. Lisäksi sairaalan takainen metsä on marjastajien suosiossa, luulisi että joku olisi törmännyt ruumiiseen. Alueella on myös rakennettu paljon 20 vuodessa, mutta ruumista ei ole löytynyt.

Todennäköisimmin hän on joutunut veden varaan, ja ruumis on joko juuttunut jonnekin kiinni, tai ajelehtinut kauas nousematta koskaan pintaan. Vesistöjäkin tutkittiin, mutta tuolloin menetelmät eivät olleet niin kehittyneitä kuin nyt.

Tai sitten hän on joutunut siihen rakennustyömaamonttuun, ja jäänyt betonin tms alle.

Vierailija
11/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

78-v mummo katosi reumasairaalasta yöllä syyskuussa -88 eikä hänestä ole löytynyt merkkiäkään tähän päivään mennessä.

Vierailija
12/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pahemmin noihin vanhoihin katoamisiin perustanu.

Uudet katoamiset luen lehdistä aina, ja ne on kamalia tarinoita.

Ei osaa edes kuvitella, miltä omaisista tuntuu :(

Vierailija
13/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on ollut kärhämää muiden sukulaisten kanssa ja on esittänyt toiveen saada päästä rauhaan?

Vierailija
14/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän oli edellisen yön nukkunut levottomasti..... jotenkin tuntuu, että olisiko unilääke kenties " sekoittanut" hänen päänsä ja lähistöllähän oli vesistöjä.....

ap

Vierailija
15/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettiinkö ohjelmassa sairaalan kanta asiaan? Millainen se oli?

Vierailija
16/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran saanut unilääkettä, ja heräsin pari tuntia nukuttuani ihan sekopäisenä. Haahuilin pitkin sairaalan käytäviä enkä tiennyt mistään mitään, kuin olisin kaatokännissä. Olin selittänyt että mun on nyt ihan pakko päästä lenkille tän koiran kanssa. Eikä mulla ole koskaan koiraa ollutkaan... ulos yritin päästä seinän läpi, en ovesta.

Luulen, että mummolle on käynyt samoin. Hän on herännyt ja ollut sekaisin, kävellyt sitten suoraan veteen tajuamatta sitä itse, ja hukkunut.

Vierailija
17/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näytettiinkö ohjelmassa sairaalan kanta asiaan? Millainen se oli?

Vierailija
18/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksynyt ja hukkunut...

Otettu jonkun auton kyytiin ja joutunut rikoksen uhriksi.

Jäänyt auton alle ja ja kuollut. Päälle ajaja on ottanut mukaan ja piilottanut...

Hoitohenkilökunnan virhe...

Vierailija
19/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai sitä lääkettä jo sairaalassa sydäninfarktin jäkeen ja meni ihan sekaisin. Löytyi väärälrä osastolta, kävi pahimmillaan hoitajien päälle, puri jne. Lääkärit sanoi, että muutokset verenkierossa ja se lääke on huono yhdistelmä.

Vierailija
20/22 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerran MITÄÄN havaintoja kadonneesta ole sairaalan ulkopuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme