Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolatäti sanoi, että meidän 1v2kk taapero vastaa kehitykseltään jo 2v lasta...

Vierailija
26.07.2007 |

Tai siis, että osaa kaiken sen mitä 2v neuvolassa vaaditaan. Ja esim tasajalkaa hypytkin sujuu, vaikka sen tarttis osata vasta 3v neuvolassa.

Olen todella onnellinen, kun on noin hyvin kehityksessä mukana :)

Onko muillakin ihania ja taitavia taaperoita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v3 kk vanhana käytiin ottamassa rokotukset kun 1,5 v. on lääkärintarkastus niin oli parempi ottaa rokotukset eri kerralla meidän mielestä, lääkärillä kun tahtoo aina olla vähän kiire.....

Vierailija:

vanhana ja vuoden ikäisenä, sen jälkeen 1,5 vuotis tarkastus.

Vierailija
22/26 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ajan pitäisi olla, niin joku soittaa että th on taas sairaana ja aika perutaan. Sitten taas odotellaan kuukausi uutta aikaa ja toivotaan, että th olisi terveenä.

Ei kaikki mene aina oppikirjojen mukaan. Hyvä jos jossain päin Suomea toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ymmärtänyt viestiä ollenkaan samalla tavalla kuin sinä. Mutta meitähän on aikuisissakin erilaisia ihmisiä ;D t.24

Vierailija:

kuolleesta esikoisesta kyllä riittää.

Vierailija
24/26 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat tässä iässä kuin omani, niin ei noista enää tee niin isoa numeroa. Pienten lasten äidit on just tollaisia :). Itsekkin olin ihan samanlainen. Omat lapseni tekivät kaiken ns. ennen aikojaan ja olin siitä ylpeä. Miksi en olisi ollut?

Vierailija
25/26 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vain jo niin ilmeinen provo, että siihen reagoin. En edes siihen, että tämä ketju pantiin tänne kahteen kertaan ja nuo neuvola-ajatkaan ei täsmää...

Vierailija
26/26 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, niin naurattaa nämä vastaukset (joita kyllä osasin odottaa, kun näin otsikon)

a) " Jaa, no meidän Maiju osasi nuo kaikki jo 1-vuotiaana ja lisäksi osasi kansallislaulun sanat ja kertotaulun"

b) " No hienoa, mutta kyllä se siitä taantuu ja tulee asioita, joissa lapsesi varmasti on muita huonompi"

c) puututaan epäolennaisuuksiin (" 14 kk neuvola!?" )

Se mikä vielä puuttu on

d) " olet varmaan joku hirveä diktaattorinatsi, joka pakottaa lapsen opettelemaan noita, että saisit itse päteä. Lapsesi sairastuu masennukseen ja sktsofreniaan 15-vuotiaana ja polttaa talonne kostoksi."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan