Hölö kysymys lapsen uimakoulukäytänteistä
3v. on menossa syksyllä uimakouluun läheiselle uimahallille.
Saatekirjeessä kerrotaan, että huoltajat vastaavat lapsista puku- ja pesutiloissa. Sitten se hölmön kysymyksen osuus: riisudutteko itsekin kun menette lapsen kanssa pesutiloihin? Vai jätättekö esim. vain alusvaatteet päälle? Sitten pukeudutte , palaatte esim. kahvioon odottamaan ja sama rumba taas kun uimatuokio on päättynyt?
Kyse ei ole kritiikistä tätä menetelmää vastaan. Pohdin vain, että teenkö noin asian turhan hankalaksi?
Kommentit (42)
Tämä on lapsemme ainoa " yksinäinen" harrastus. Meillä on kerran viikossa muskari, missä olen mukana.
Lapsi on ollut kovasti kiinnostunut vedestä ja uimisesta. Itse en tykkää esiintyä uimapuvussa julkisesti, joten mukaan meneminen olisi minulle suorastaan ylivoimaista. Miehen iho taas ei kestä uimahallivettä.
Yhdessä ollaan oltu rannalla (sieltä se lapsen intokin veteen on tullut).
Ehkä olen herkkis, mutta tämä yhden kirjoittajan jatkuva ivallinen sävy on aika ikävä. Siitä kai ei pitäisi olla edes yllättynyt tällä foorumilla. Odotin ivan kyllä kohdistuvan tuohon kysymykseeni.
ap
vaan juuri niiden VANHEMPIEN seurassa. Kannattaa muuten oikeasti miettiä asiaa...