Millä hoidetaan särkynyttä sydäntä?
tässä puolen vuoden välillä kahdesti tuntunut, että sydeän revitään rinnasta kappaleiksi.
Menee se ohi ja aika parantaa...
Mutta itkettää. Sattuu.
Kommentit (8)
Ei kai siihen siis auta kuin se aika.
Puoli vuotta sitten tuli avioero. Had it comin, mutta riipaisi se silti kun päätös vihdoin tehtiin. Mies katui koko naimisiin menoa ja minuun se sattui eniten. En minä katua halua, vaikka loppujenlopuksi puihin menikin.
Sitten tuli suhde nuoruudenystävään. Järki sanoi, ettei se kestä/tule mitään. Mutta rakastuin ja nyt se on ohi. En kyllä kadu, vuosien turtana olon jälkeen tunsin jotain. Mutta sattuu, paljon.
ap
Kymmenen vuotta on takana, joista neljä aviossa. Ahdistaa ja itkettää, eihän tässä näin pitänyt käydä. Ehkä se on totta, että rakkaus vain kuolee aikanaan.
Uusi tukka, vaatteita, harrastus mitä mieleen tulee. Laastari suhteet on hyviä kun ei anna niiden mennä liian pitkälle. Pidä hauskaa. Päivä päivältä helpottaa ja ajatukset ei kierrä enää kehää. Jonain päivänä huomaat ettet ole ajatellut asioita kertaakaan. Koskaan ei miehet vaihdu huonompaan ja kaikella on aina tarkoituksensa. Sieltä tulee vielä sellainen mies et ymmärrät miksi kaikki täytyi käydä läpi. Koita nauttia vapaudesta kun ei se kuitenkaan kauaa kestä!
Vierailija:
Kymmenen vuotta on takana, joista neljä aviossa. Ahdistaa ja itkettää, eihän tässä näin pitänyt käydä. Ehkä se on totta, että rakkaus vain kuolee aikanaan.
Heti eron jälkeen, tai ennenkin sitä kun ymmärsi miten siinä käy, iski kauhea syyllisyys. En halunnut että käy näin!! Ja ennenkuin joku irvileuka alkaa huudella niin... ei sitä kukaan voi vaikuttaa omaan parisuhteeseensa kuin enintään 50 prosenttisesti. Kun lapset itki isän ikävää, tunsin itseni maailman paskimmaksi ihmiseksi. Vaikka eihän se minun syyni yksin ole... enkä minä löytänyt enää vaihtoehtoja.
Sitten oli tämä uusi rakkaus, joka tunsi minut niin hyvin jo entuudestaan. Silitti hiuksia ja valoi uskoa tulevaan kun sitä tarvitsin. Vuosien jälkeen tunsin itseni halutuksi, tarpeelliseksi, olin muutakin kuin itsestäänselvä kotipiika! Hyräilin mielessäni vanhaa laulua, tiedän olevan, hyvää ja kaunista... kun en uskonut, että mitään noin hyvää tulisi koskaan enää. Ja nyt se on loppu... :(
ap
yh-äiti vähän vapaa-aikaa ja uuden elämän alussa vielä aika vähissä varoissa. Ei aikaa/rahaa harrastaa tms. Kaupassakäynti, puistoilu ja kotityöt täyttää päivät.
Vierailija:
Uusi tukka, vaatteita, harrastus mitä mieleen tulee. Laastari suhteet on hyviä kun ei anna niiden mennä liian pitkälle. Pidä hauskaa. Päivä päivältä helpottaa ja ajatukset ei kierrä enää kehää. Jonain päivänä huomaat ettet ole ajatellut asioita kertaakaan. Koskaan ei miehet vaihdu huonompaan ja kaikella on aina tarkoituksensa. Sieltä tulee vielä sellainen mies et ymmärrät miksi kaikki täytyi käydä läpi. Koita nauttia vapaudesta kun ei se kuitenkaan kauaa kestä!
Sitä minäkin ajattelen, Lostin lausetta lainatakseni ;) everything that happens, happens for a reason...
Pitää vaan odottaa ja löytää se syy...
Vapaudesta nauttimisen olen huomannut yllättävän vaikeaksi. Onhan se kivaa, kun ei tartte toisen likaisia sukkia kerätä lattialta, mutta yhtä sidottu tässä on kuin ennenkin. Ja kukaan ei lääpi ja painosta olemaan yhdessä, toisaalta sitäkään ei saa jos sattuisi kaipaamaan. Kaikessa on puolensa...
ap
Kyllähän se järki sanoi, että elä rakastu. Mutta kun ei se rakkaus järkeä kuuntele.
ap