Taidammepa nostaa vuokralaisemme vuokraa vuoden alusta.
Korot on sen verran nousseet, että pitää saada vähän käteenkin jotain ja maksettua tätä omaa pois - vuokralaisen kanssa yhdessä tietysti. Onneksi löytyy näitä pölvästejä, jotka haluavat asua vuokralla. Tämä vuokralaisemme maksaa 550 euroa kantakaupungin yksiöstä, nostamme sen 600 euroon :)
Kommentit (231)
Miksi et sitten nosta vuokraa kunnolla*? Esim. tuhanteen euroon?
ap
Kateutta en ole koskaan tuntenut pikkusieluisia ihmisiä koskaan.
Mulla on itselläni perinnöksi saadut 7 (kyllä, seitsemän) sijoitusasuntoa Helsingin keskustasta. Ja koskaan ei koskaan mun ole vielä tarvinnut nostaa yhtäkään vuokraa. Samat vuokralaiset kaikissa asunnoissa jo viidettä vuotta.
Ja siltikin oma talo on jo maksettu.
Lähes joka ilta pohdin sitä, että miten paljon antaisinkaan tästä pois jos isä vielä eläisi. Näkisi lapsenlapsensa ja puhuisi minulle. Ne vuokratulot ei paljoa lämmitä.
"Paha saa aina palkkansa, AINA..." Voi elämän kevät..
Vuokranantajahan on siis saatanasta seuraava pahuudessaan, eikös joo?
Ehkä jostain isommasta ja kalustetusta saisi tuon verran, mutta ei meidän yksiöstä. Vuokra noudattelee siinä aika pitkälti yleistä vuokratasoa.
ap
Kateutta en ole koskaan tuntenut pikkusieluisia ihmisiä koskaan.
Mulla on itselläni perinnöksi saadut 7 (kyllä, seitsemän) sijoitusasuntoa Helsingin keskustasta. Ja koskaan ei koskaan mun ole vielä tarvinnut nostaa yhtäkään vuokraa. Samat vuokralaiset kaikissa asunnoissa jo viidettä vuotta.
Ja siltikin oma talo on jo maksettu.Lähes joka ilta pohdin sitä, että miten paljon antaisinkaan tästä pois jos isä vielä eläisi. Näkisi lapsenlapsensa ja puhuisi minulle. Ne vuokratulot ei paljoa lämmitä.
Miksi et sitten nosta vuokraa kunnolla*? Esim. tuhanteen euroon?
ap
että tuo 360 euroa kattaa varsin mukavasti osan lainanlyhennyksestä. Tulot on molemmilla hyvät.
ap
Jos tulonne olisivat niin hyvät, niin tuskin lällättelisit, kun aiot nyhtää vuokralaiseltasi kokonaiset 50 euroa enemmän kuussa.
Yks kehuskelee pikkuruisella sijoitusasunnollaan, joka ei oikeasti edes ole hänen vaan miehen. On siinä meillä oikea porvari...
Jos tulonne olisivat niin hyvät, niin tuskin lällättelisit, kun aiot nyhtää vuokralaiseltasi kokonaiset 50 euroa enemmän kuussa.
Kuten sanottua, lainaa ei enää ole paljoa jäljellä. Ilmeisesti kuitenkin 50 euroa kuussa on sinusta paljon, kun pitää käyttää sana "nyhtää". Koittakaa nyt päättää, onko se iso vai pieni korotus :D Ja missä olen muka lällätellyt?
ap
ja "mieskin" on todennäköisesti lesbokumppani.
Vain demarilta voi odottaa tuollaista yliolkaisuutta ja häijyyttä. Kokoomusta äänestävät ovat sivistyneitä, mitä ap. ei ole. Ap on vain moukka ja häijy nousukas.
Yks kehuskelee pikkuruisella sijoitusasunnollaan, joka ei oikeasti edes ole hänen vaan miehen. On siinä meillä oikea porvari...
Osta itse sijoitusasunto, kun kerran se on noin pikkuruinen juttu mielestäsi. En ole väittänytkään, että se olisi minun, rahat vain tulevat yhteiseen käyttöön.
ap
ja "mieskin" on todennäköisesti lesbokumppani.
Vain demarilta voi odottaa tuollaista yliolkaisuutta ja häijyyttä. Kokoomusta äänestävät ovat sivistyneitä, mitä ap. ei ole. Ap on vain moukka ja häijy nousukas.
ap
mammat suu vaahdossa haukkuvat sijoituskämppää mitättömäksi, vuokraa mitättömäksi, jne. Jos ne kerran ovat niin mitättömiä, niin kummastipa olette melkein 140 vastausta saaneet NÄIN MITÄTTÖMÄÄN asiaan kommentoitua.
Sijoitusasunto Helsingin keskustassa on AINA kannattava sijoitus. Jos muuta väittää, niin asuu jossain Savukoskella, eikä ole lähellä Etelä-Suomea koskaan käynytkään.
Kokoomusta äänestävät ovat sivistyneitä ja sinä et ole.
Kokoomusta äänestävät ovat sivistyneitä ja sinä et ole.
Ja nyt on sinun vuorosi kirjoittaa, että "Etpäs äänestä." :D
ap
Jos olisit oikeasti hyvätuloinen, tuskin pomppisit kattoon jonkun 50n euron takia.
Jos olisit oikeasti hyvätuloinen, tuskin pomppisit kattoon jonkun 50n euron takia.
Vuokra tulee kylläkin olemaan 600 euroa. Ihan kohtuullinen korotus minusta.
ap
niin miten sinä voisit yksipuolisesti päättää vuokrannostosta. Miehesi heinäähän se on. Asiahan ei sinulle edes kuulu.
Että minä siis päättäisin vuokrannostosta? Eikös tuo aloitusotsikko ollut monikossa? Jos välttämättä haluat tietää, niin asia kuuluu myös minulle. Päätämme näistä asioista yhdessä, sori vaan... :D
ap
niin miten sinä voisit yksipuolisesti päättää vuokrannostosta. Miehesi heinäähän se on. Asiahan ei sinulle edes kuulu.