ennustajaeukko...
Kommentit (49)
Miten naet meidan tulevaisuuden? Tuleeko muutto ulkomaille vai jaammeko pysyvasti suomeen? Enta miten naet perheeni terveyden? Ja pakko kysya siita lapsiluvustakin! :)
Terv. 25-vuotias , kahden lapsen aiti
Lapsen syntymästä saakka olen ollut yksin. Nyt vihdoin viimein olen alkanut miettimään, jos uskaltautuisi olemaan avoin uudelle suhteelle. Näkyykö, löytyykö minulle miestä? Vai olenko vanhapiika;) Vaikeaa tämä kolmekymppisen parin haku...
Minulla on suuri huoli vanhemmistani. Mitä näet heille?
T: huolestunut
Vierailija:
Vaikka vahvasti epäilenkin ettet enään näin pitkälle vastaakaan.
Tuleva kiinnostaa. Ihan yleisesti. Perhe, työ, rakkaus ja raha-asiat jne..
Tällaista positiivisuuden määrän väreilyä en ole ennemmin kokenut.
Olet erittäin positiivinen ja optimistinen ihminen.
Näillä eväillä pääset elämässäsi pitkälle. Elä huoletta, näen paljon auringonvaloa tulevaisuudessasi!!!
Poistuu langoilta... yhteydet pätkivät, valitan!!
saadaanko me toista lasta? Selviämmekö avioparina pitkällekään enää?
Kiitoskiitos :)
Vierailija:
miten käy avioliiton mieheni kanssa? tuleeko vielä lapsia? miten minun työt, löydänkö paikkani? kumpi puhuu totta siskoni ja isäni välisessä riita-asiassa? miten raha-asiat-paraneeko tulevaisuudessa? kiitokset:))
yritän vastata vielä, mutta tuskin onnistun...
Avioliittonne näen myrskyistä huolimatta selviävän, se vain vaatii teidän molempien panostusta siihen. Lapsia en ihan lähitulevaisuudessa näe. Töissä löydät viimein paikkasi, siihen menee kuitenkin aikaa.
Isäsi ja siskosi väliset asiat näen niin, että molemmissa osapuolissa on " vikaa" eli molemmat puhuvat toisaalta totta ja toisaalta vääntelevät totuutta. Molempien panos tarvitaan myös tässä, että riita selviää.
Raha-asiat paranevat töihin paluusi myötä.
Mitä näkyy minun syksyyni, lähinnä nuo työkuviot kummastuttaa.
entä saako mieheni uutta työtä?
jaksaisitkohan vielä meille katsoa.
yli 10-v yhdessä ja parisuhteesta kysyisin. Onko mukavampaa aikaa tiedossa.
Vierailija:
Nuori on..
Ponnisteluja ponnistelujen perään... vakavalta näyttää, mutta läheisten avustuksella elämä alkaa näyttämään valoisemmalta...
joltakin nakijalta samoja, mutta silloinkin jai vastaamatta=(
terv.24
Vierailija:
Tahtoisin vastata hiukan täsmentävempiin kysymyksiin... Mutta tulevaisuudessanne näen syksyllä väsymyksen merkkejä. Joulua kohden kuitenkin jo valoisuus alkaa voittamaan. Keväällä ehkä jokin matka tiedossa.
Oletkohan sama näkijä joka on aiemminkin täällä vastaillut? Kerroinkin toisessa aloituksessa tämän " ennustajan" sanoneen, että hänen ranteeseen sattuu kun ajatteli minua. Ajattelin heti että se tarkoitti lapseni isää (ongelmia). parin vko:n päästä rakas ystäväni yritti itsemurhaa, viillolla ranteeseen. Tuli sellainen olo että se " ennustaja" tarkoitti sitä...
Vierailija:
Kerro mitä kaikkea näet minulle, tuntuu että elämäni on nyt kohdassa, jossa pitäisi tehdä suuret valinnat.
Pelottaa, kyse on kuitenkin loppuelämästäni.
Hmm... aika vaikeaa...
Mielestäni sinun täytyisi hidastaa vauhtia... elät liian hektistä elämää. Ehkä olisi aika jo asettua aloilleen ja suunnitella pysyvämpiä ratkaisuja elämääsi!!
Vierailija:
Miten naet meidan tulevaisuuden? Tuleeko muutto ulkomaille vai jaammeko pysyvasti suomeen? Enta miten naet perheeni terveyden? Ja pakko kysya siita lapsiluvustakin! :)Terv. 25-vuotias , kahden lapsen aiti
Minä näen muuton ulkomeille kyllä ja lapsiluku ei ole vielä mielestäni täynnä!
Terveyden kanssa tulee ongelmia, mutta kun oikeat hoidot löytyvät, niiden kanssa pystyy ihan hyvin elämään.
Vierailija:
Lapsen syntymästä saakka olen ollut yksin. Nyt vihdoin viimein olen alkanut miettimään, jos uskaltautuisi olemaan avoin uudelle suhteelle. Näkyykö, löytyykö minulle miestä? Vai olenko vanhapiika;) Vaikeaa tämä kolmekymppisen parin haku...
Kyllä näen sinulle aika piankin uuden suhteen. Älä liikaa etsi sitä oikeaa vaan avoimesti kulje ja anna sen oikean tulla rauhassa elämääsi. Onnea!!
Näkyykö meidän perheelle asumista ulkomailla?
Entä tuleeko vielä lisää lapsia (kaksi onkin)
Kiitos kovasti
Kerro mitä kaikkea näet minulle, tuntuu että elämäni on nyt kohdassa, jossa pitäisi tehdä suuret valinnat.
Pelottaa, kyse on kuitenkin loppuelämästäni.