ennustajaeukko...
Kommentit (49)
Vierailija:
Minulla on suuri huoli vanhemmistani. Mitä näet heille?T: huolestunut
Ahdistava olo todellakin sinulla taitaa olla. Vanhempasi pärjäävät kyllä, vaikka sairautta on luvassa. Heidän välinsä lämpenevät sairauden myötä.
Älä turhaan murehdi heidän puolestaan, he selviävät!
Toivotan ennustajalle kauniita unia!
Naetko muuton minnepain maailmaa? Ja kenella tulee olemaan ongelmis terveyden kanssa?
Terv.24
Vierailija:
Olen suurperheenäiti. Viime vuodet olen ollut kotiäitinä ja suurimmat tapahtumat elämässäni ovat olleet ruokakaupassa käynnit. (se siitä hektisyydestä!!)
Paikoilleni asetuin jo vuosia sitten.Tämä risteys, jossa nyt seison on T-risteys.
Vasemmassa kyltissä lukee: ERO, yh:n elämä ison lapsilauman kanssa.
Oikeassa kyltissä lukee: SAMA PASKA JATKUU. Eli yh:n elämä liitossa, jossa minulla on hoidettavana myös erittäin kusipäinen ja itsekäs mieheni. Miehen, joka ei ole isä. Tai siis biologisesti on, arjessa vain räyhääjä-huutaja, joka saa meidät kaikki voimaan pahoin.t. 23
Tähän täytyy vastata tässä välissä.
Mainitsinkin kohdallasi että on vaikeaa ennustaa...
Hektisyys täytyy kohdallasi tarkoittaa sitä lasten kanssa oloa ja koko perheen pyörittämistä.
Paikoilleen asettuminen sitä, että sinun täytyy saada päätökseen tuo mieltäsi askarruttava asia.
Vierailija:
saadaanko me toista lasta? Selviämmekö avioparina pitkällekään enää?Kiitoskiitos :)
Kyllä te selviätte avioparina pitkälle. Hoitakaa suhdettanne, puhukaa!!!
Lapsia ei ihan heti näy tulevan. Toivon kuitenkin, että joskus vielä, koska olette hyviä vanhempia.
toista lasta kovasti toivomme ja yrityksessä on...
Kiitos vastauksesta, vaikkei tuo näkemäsi tieto mahdollisesta sekundäärisesta lapsettomuudesta ilahduttanutkaan...No, ehkä se sieltä kuitenkin :)
Olen suurperheenäiti. Viime vuodet olen ollut kotiäitinä ja suurimmat tapahtumat elämässäni ovat olleet ruokakaupassa käynnit. (se siitä hektisyydestä!!)
Paikoilleni asetuin jo vuosia sitten.
Tämä risteys, jossa nyt seison on T-risteys.
Vasemmassa kyltissä lukee: ERO, yh:n elämä ison lapsilauman kanssa.
Oikeassa kyltissä lukee: SAMA PASKA JATKUU. Eli yh:n elämä liitossa, jossa minulla on hoidettavana myös erittäin kusipäinen ja itsekäs mieheni. Miehen, joka ei ole isä. Tai siis biologisesti on, arjessa vain räyhääjä-huutaja, joka saa meidät kaikki voimaan pahoin.
t. 23