Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on nuorin lapsenne teillä, jotka ajatte perheparkkiruutuun.

Vierailija
25.07.2007 |

Eli missä iässä vielä kehtaa siihen jättää. Vai pitääkö olla rattaat mukana?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Sen takia ne on ovien lähellä, että ei tarvitse kävellä isoilla autoja vilisevillä parkkipaikalla pienten lasten kanssa pitkää matkaa.

No minkä takia ne ruudut sitten kanssa on LEVEEMPIÄ ???

Eikö ne leikki-ikäset ole joskus olleet vauvoja, jotka kulkee kaukaloissa?

Vierailija
2/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi tietenkin huomioida lapsen kyky avata auton ovet nätisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiala löytyy, niin ajan sinne lapsiperheille tarkoitettuun parkkiruutuun. Mutta uurimmaksi osaksi ne on täynnä just näitä nuorten jätkien corolloja tai Audeja ja Bemareita ILMAN TURVAISTUIMIA!

Kerran kävikin niin, kun olin tavallisessa parkkiruudussa, niin viereen oli pysäköity auto siten, etten itse edes kunnolla päässyt autoon, puhumattakaan turvakaukalosta.

Vierailija
4/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei avaa ovea väärässä paikassa. Meillä on viellä lähes 4-vuotiaallakin. Tosin hän istuu turvaistuimessa ja ei saa itse turvavöitä siinä auki, joten ei siksikään ole tarvetta hänellä avata ovea.

Vierailija
5/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kolhii, sillä marketeissa on aikoinaan pari kertaa joku kolhinut autoa, itse huomasin kerran, kun yks tyyppi tahallaan sen teki (sai kateellisuuskohtauksen miehen autosta, jonka myönsi).

Vierailija
6/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi on jo selvästi koulussa. Naurettavaa.

Ja sitten me ei päästä pikkulapsemme kanssa siihen.

Vierailija
7/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimeen kiinnittäminen vaatii oven aukasua isolle, joten mukavampi tilavasti laittaa lasta sinne.

Mitä taas tulee turvallisuuteen ja lapsilukkoihin ovissa. Jos lapsen on tarvis päästä autosta pois ilman vanhempien apuja ei turvalukottomista ovista ole mitään hyötyä, jos lapsi ei pääse turvavöistä itse pois.

Vai oliko ajatus, että aikuinen pääsisi lapsilukottomasta takaovesta ulos??? Muakin kiinnostaa tämä.

Meillä lapsilukot päällä sekä kaksivuotiaalla että viisivuotiaalla.

Vierailija
8/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka niin turvallisuussyistä?

Vierailija
9/38 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharvoin niitä on vapaana ja sit näkee kun kaupasta taapertaa joku ikäkulu pariskunta, joka parkkeerannu jonkun traktorin niihin lapsiperheruutuihin suunnilleen poikittain, kiva niille.

Vierailija
10/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan miettinytkään koko asiaa.

Vierailija
11/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni haluaisi vieläkin ajaa siihen, mutta olen toppuutellut. Nuorin lapsemme on jo 5. Ei kai enää voi, vai jätättekö te? ap

Vierailija
12/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni juuri 3-vuotta täyttänyt ja 4,5-vuotias. Molemmat jaksavat vallan mainiosti kävellä kauempaakin, osaavat jo pitää kädestä kiinni ja kävellä nätisti, eivät ryntäile autojen alle.

Vierailija
13/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän, jos mahdollisuus on. Nuorempi on 1.5-vuotias. On kiva, kun parkkiruutu on tilava > ei tarvi pelätä kolhivansa naapuria, kun asentaa pienempää istuimeen.

Vierailija
14/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tosiaan sinne vaatii. En ole suostunut pariin vuoteen. Riitaa tulee. Hyviä vastauksia teillä. ap

Vierailija
15/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 ja 5 vuotiaat lapset, enkä ole koskaan käyttänyt perheparkkia. Yhden lapsen kuljettaa helposti ostoskärryssä ja kolmevuotias osaa jo kävellä hortoilematta ja kaatuilematta autolle. Mutta jos olis vaikka vauva ja taapero, niin varmasti helpottaisi saada parkkipaikka mahdollisimman läheltä, kun taaperon ja ostoskärryn kuljettainen samaan aikaan on aika haastavaa.

Vierailija
16/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajan kyllä usein perheparkkiin vaikka hän ei olisi edes mukana.

Vierailija
17/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lapsiperhepaikka, hän sanoo ja vänkää. ap

Vierailija
18/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 2x2v9kk ja 6v, kyse ei ole siitä jaksavatko kävellä pidempää vai eivät. Usein isoissa kaupoissa rattaat mukana, kun kahta lasta ei saa samoihin kärryihin monessakaan kaupassa. Toinen pysäköintiin vaikuttava asia on, että perheparkkiruudut ovat normaalia leveämpiä. Säästytään monelta vierusauton kolhimiselta, kun ovet eivät yletä yli ruudun.

Vierailija
19/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla on lapsia. Toisilla jo tosin vanhainkodissa. Onko se siirtymä lp-parkista suoraan invaparkkiin?

Vierailija
20/38 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatelut sen olevan sellaisille autoilijoille, joiden kyydissä matkustaa takapenkillä aikuisen avustuksella turvaistuimeen tai vöihin kiinnitettäviä lapsia. Ts. jos siellä takapenkin oviaukossa pyllistelee joku akiinnittämässä turvavöitä takapenkkimatkustajalle ja ovi on kauan auki. Minusta ainakin on kurjaa odotella ja kököttää omassa autossa odottamassa, että viereiseen parkkiruutuun parkkeeratun auton ovet suljetaan ja pääsen ajamaan autoni pois omasta parkkiruudustani.